Skocz do zawartości

Kino domowe 38 metrów kwadratowych


Criseq

Recommended Posts

Cześć,

Chciałbym złożyć kino domowe 5.1 do salonu o metrażu 38 metrów kwadratowych. Głównym przeznaczeniem będzie oglądanie filmów 70%, 30% muzyka. Nie jestem pasjonatem muzyki, ale chciałbym kupić sprzęt który posłuży mi kilka dobrych lat.

Budżet do przeznaczenia około 4 tysiące. 
Warto nadmienić, że interesują mnie tylko i wyłącznie głośniki podwieszane, nie chcę głośników stojących. (wymóg wizualny mieszkania)

Będę bardzo wdzięczny za propozycję i pomoc z Waszej eksperckiej strony. 

Poglądowe zdjęcie, jak mniej więcej będzie wyglądało rozmieszczenie głośników w salonie. Czerwonym kwadratem zaznaczyłem głośniki podwieszane na ścianie, a dużym czerwonym kolorem "A" to subwoofer. 

głośniki.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt niski budżet, złe założenia co do kolumn podwieszanych - tylne owszem. Przednie najlepiej kolumny podłogowe, masz na to miejsce, żonę przekonaj. 

Za 4k kupisz przyzwoite używane stereo, które nada się też do filmów, ale możesz zapomnieć o choćby średnim kinie. Licz 5-7 za używki. 

Edytowano przez marcinmarcin
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
Niestety ale jestem podobnego zdania. Masz na prawdę duże pomieszczenie do nagłośnienia i aby uzyskać dobry efekt na monitorach musiałbyś kilkukrotnie więcej przeznaczyć pieniędzy :( 
Tutaj musisz sobie sam odpowiedzieć na pytanie czy jesteś osobą wymagającą? Jeśli tak to w kwocie 4K zł odpuść sobie temat. Jeśli jesteś w stanie przymknąć oko to możesz pomyśleć o np. tannoy hts 101 xp W połączeniu z Denonem 1600h. Będzie to namiastka kina domowego. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Q21 napisał:

Cześć,
Niestety ale jestem podobnego zdania. Masz na prawdę duże pomieszczenie do nagłośnienia i aby uzyskać dobry efekt na monitorach musiałbyś kilkukrotnie więcej przeznaczyć pieniędzy :(