Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,
Interesuje mnie zakup karty dźwiękowej do mojego PC. Ma ona służyć przede wszystkim do amatorskiej domowej produkcji muzyki (gitara, bas, klawisze itp.). Na wstępie dodam, że jestem nowy w tym temacie i nie znam się, dlatego bardzo będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Kwota na jaką mogę sobie pozwolić to 700 zl, jednak wolalbym wydac ok 500. Jak na razie z tego co orientowalem sie mam do wyboru 5 opcji:
1. E-MU 0404 PCI
2. ESI MAYA 44 PCI
3. M-Audio Audiophile 2496

Ewentualnie cos na USB. Niestety są to już większe kwoty

4. E-MU Tracker Pre USB 2.0
5. M-AUDIO Mobile Pre USB

Bardzo byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi na co powinienem zwracać uwagę. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że się nie znam. Moja wiedza z zakresu akustyki jest narazie nijaka. Jednak chcę się uczyć. Tak więc, kupując kartę , dzięki której będę się mógł uczyć chciałem zdać się na znacznie bardziej doświadczonych. Będę wdzieczny za podpowiedzi dla laika, co kupilibyście w tym przedziale cenowym.
Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Nie kojarze kart, które podałeś, ale za ok 700 zł kupiłbym Asusa D2, dźwięk jest na nim dużo lepszy niż w Creativach uważanych za najlepsze dopóki nie pojawił się ten model, a dodatkowo ma on dużo oprogramowania do tworzenia muzy czyli cos w sam raz dla ciebie. (nie wiem do konca jak to teraz wyglada cenowo bo byly te podwyzki)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×