Skocz do zawartości

Pokój 10m.kw


Pioterek

Recommended Posts

15 minut temu, Pioterek napisał:

Przedział 2-2500zl

 

1 godzinę temu, S4Home napisał:

Albo Topping MX3 + Aurora 300?

Pod tym się podpiszę i dopiszę jeszcze Smsl Q5 PRO 🙂 

Zdecydowanie lepszy dźwięk od soundbara.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

na wstępie chciałbym zaznaczyć, że w ogólnie nie znam się na sprzęcie muzycznym. Dlatego też chciałbym was zapytać o wybór co do kina domowego. 

Aktualnie posiadam zestaw kolumn yamaha Yamaha NS-F51/NS-P51. Zestaw został kupiony wraz z amplitunerem yamaha MusicCast RX-V481. Niestety musiałem oddać amplituner i zostałem z samym zestawem kolumn. 

Mam też stary amplituner philipsa Matchline Digital AV FR996 Moc wyjściowa, tryb surround (FR 995, FR 996) Przód - 2 × 100 W, Kanał środkowy -100 W, Kanał otoczenia - 2 × 100 W.  

Pytanie, czy uważacie czy jest to dobry i bezpieczny pomysł na podpięcie kolumn yamahy do powyższego philipsa? 

Zastanawiałem się również w przyszłości kupić yamahę V4A lub jakiś inny amplituner. 

Dzięki za odpowiedzi! 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to dobry pomysł, chociaż te 100 W na kanał wydają się dość optymistyczne.

Upewnij się że źródło jest w stanie dostarczyć dźwięk 5.1 przez kabel optyczny bo ten amplituner nie ma wejścia HDMI.

Jako że nie ma w ogóle HDMI, kolejna sprawa to podłączenie go do telewizora żeby wykonać konfigurację i kalibrację. Nie wiem czy ten amplituner ma jakąkolwiek opcję doboru głośności na kanał i opóźnień na kanały bliższe słuchaczom. Może się okazać, że musisz kolumny ustawić poprawnie na okręgu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Pioterek napisał:

Dzięki za rady. Pomysł l z soundbarem idzie do kosza. Będę celował w jakieś monitorki stereo.