Skocz do zawartości

Onkyo tx-8270 odtwarza Tidal tylko w AAC


darjan

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

2 godziny temu, janpat1970 napisał:

Tak już jest i na tą chwilę nic z tym nie zrobisz. Odtwarzaj korzystając z Chromecast. Plusy takiego rozwiązania to to że nie korzystasz z Onkyo Controlera który jest dość toporny. Albo Deezer i inne.

Jak  przez chromecast to muzyka jest odtwarzana z telefonu czy przez streamer?

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem jak tu trafiłem... , ja posiadam onkyo 9150  6130  i triangle br3 odtwarzałem swoje playlisty przez apkę onkyo ,tidal HIFI  i było super  aż jakiś czas temu zauważyłem pogorszenie jakości , zacząłem wszystko sprawdzać ,kable ustawienia na odtwarzaczu i wszystko było ok tylko dźwięk nie ten... , nawet po  chromecast bulit-in to nie jest to samo... , teraz jak słucham to mnie to strasznie irytuje. zastanawiam się nad zmianą odtwarzacza systemu... , czytam i kombinuję czy pójść po taniości czy troszkę się szarpnąć , myślę o nowym blusond-cie nod , ewentualnie trochę później w arcama sa 30 ... , czy poczekać aż onkyo naprawi sytuację ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.08.2021 o 19:08, Marek@ napisał:

Ściągnąłem aplikacje o której mowa powyżej mconect Little chyba jeszcze lepsza opcja. 

 

też tą apkę pobrałem  , nie wiem ale wydaje mi się jakby było lepiej niż po Chromecascie druga sprawa to na apce onkyo pokazuje mi że odtwarza z musik serwer i po trzecie pilotem nie mogę przełączać następnych utworów

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, duzy213 napisał:

powiem jak tu trafiłem... , ja posiadam onkyo 9150  6130  i triangle br3 odtwarzałem swoje playlisty przez apkę onkyo ,tidal HIFI  i było super  aż jakiś czas temu zauważyłem pogorszenie jakości , zacząłem wszystko sprawdzać ,kable ustawienia na odtwarzaczu i wszystko było ok tylko dźwięk nie ten... , nawet po  chromecast bulit-in to nie jest to samo... , teraz jak słucham to mnie to strasznie irytuje. zastanawiam się nad zmianą odtwarzacza systemu... , czytam i kombinuję czy pójść po taniości czy troszkę się szarpnąć , myślę o nowym blusond-cie nod , ewentualnie trochę później w arcama sa 30 ... , czy poczekać aż onkyo naprawi sytuację ?

9150 i 6130 wymienić na Arcama SA 30? Jestem za

Onkyo zapewne to naprawi ale trochę im to zajmie.

skupiają się teraz na nowych produktach. Tylko w ten sposób da się uratować firmę.

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.07.2021 o 12:46, darjan napisał:

Z tego co wiem serwis w niczym nie pomoże. Wina Onkyo i Tidala. Wygląda tak jakby się nie dogadali. Podobno zmienił się właściciel Onkyo. Pewnie tu jest problem. Możemy tylko czekać, choć to jest przykre, bo głównie korzystałem z Tidala Hi-fi jak większość z nas po to właśnie kupila audio! 

Hej Jak na razie postanowiłem poszukać jakiejś alternatywy i znalazłem Apple music . AM można połaczyć się  przez Chromecast na androidzie ze swoim sprzętem do odtwarzania Ja korzystam z  Onkyo tx-8390. Mam Deezera, Tidala, Spotify i od niedawna testuję Apple Music. Pomijając fakt, że dostałem za free 3 miesiące to jeszcze jakość jest naprawdę dobra, strumieniowana a AAC, ALAC w bezstratnego kodeka własnej produkcji . Do tego wszystkiego za 19,90 dostaję utwory w formacie 24 bitt 192 kHz w cenie. Co jeszcze mogę powiedzieć? jak na razie jestem bardzo zadowolony i chyba zostanę na dłużej o ile Spotify nie przebije jakością w nowej odsłonie Spotify HiFi. Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Coś się ruszyło w tej sprawie. 14 października wyszedł update dla TX-NR696, TX-NR797, TX-RZ740, TX-RZ840, TX-RZ3400 i TX-8390 zawierający poprawkę: Fix the playback format issue converted as AAC format while playing TIDAL's FLAC audio format. Dla zainteresowanych link: https://www.intl.onkyo.com/support/firmware/index.html 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, JZwierzyk napisał:

Coś się ruszyło w tej sprawie. 14 października wyszedł update dla TX-NR696, TX-NR797, TX-RZ740, TX-RZ840, TX-RZ3400 i TX-8390 zawierający poprawkę: Fix the playback format issue converted as AAC format while playing TIDAL's FLAC audio format. Dla zainteresowanych link: https://www.intl.onkyo.com/support/firmware/index.html 

Dziękuję bardzo za informację. Mam nadzieję że na mój przyjdzie niebawem poprawka. Pozdrawiam serdecznie Darek Janus 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Wojtek Ptak napisał:

Zrobiłem aktualizacje w TX-8390 działało przez 2 utwory na Tidalu i przestało. 

Włączając 3 po prostu z powrotem poszło AAC?

Może przeinstaluj apkę.

2 godziny temu, MASX napisał:

Tx-RZ840 po aktualizacji działa. Mam nadzieję, że jak wrócę z pracy to nadal będzie działać 🤣

Dobrze że coś robią. Jak pisałem wcześniej to kwestia zmiany softu przez nowego właściciela.

Firma solidna więc raczej bym nie obstawiał że tak to zostawią.

Piotr

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Utwórz nowe...