Skocz do zawartości
Maciej87

Problem z odtwarzaczem CD NAD C538

Recommended Posts

Witajcie,

zauważyłem dość irytującą przypadłość w moim CD NAD C538. Otóż podczas odtwarzania płyt co kilka sekund w równych odstępach słyszę charakterystyczne "ćwierkanie" soczewki. Zważywszy, że urządzenie nadal jest na gwarancji, chciałem zapytać czy takie coś pod gwarancję podlega?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Maciej87 napisał:

Witajcie,

zauważyłem dość irytującą przypadłość w moim CD NAD C538. Otóż podczas odtwarzania płyt co kilka sekund w równych odstępach słyszę charakterystyczne "ćwierkanie" soczewki. Zważywszy, że urządzenie nadal jest na gwarancji, chciałem zapytać czy takie coś pod gwarancję podlega?

Witaj,

Mieliśmy raz taki przypadek. Nad ustosunkował się do tej sytuacji, pisząc że dźwięki wydobywane podczas działania płyty, są uzależnione od jej realizacji, wykonania. Dlatego też efekt nie jest zawsze słyszalny. Ewentualnie zapraszam do naszego kontaktu z serwisem, w ceku dalszej diagnozy.

22 777 99 26/25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Dlatego pytanie zasadnicze czy masz to na wszystkich płytach.

Jesli tak to próbuj. Zalezy jak mocno chcesz mieć CD. Gdyż mógłbyś zacząć od rękojmi.

Ale tylko w przypadku takiego działania na wszystkich płytach

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
1 godzinę temu, S4Home napisał:

Dokładnie. Dlatego pytanie zasadnicze czy masz to na wszystkich płytach.

Jesli tak to próbuj. Zalezy jak mocno chcesz mieć CD. Gdyż mógłbyś zacząć od rękojmi.

Ale tylko w przypadku takiego działania na wszystkich płytach

 

 

Tak, dzieje się to bezwzględnie na każdej płycie. Bez wyjątku. Płyty na Rotelu CD14 gdzie takiego problemu nie ma. Ponadto na starym odtwarzaczu również nie było tej przypadłości. Problem pojawił się wraz z NAD C538. 

A CD może poczekać szczególnie latem gdy jest używane bardzo sporadycznie. Czyli lepiej rozpocząć od rękojmi a nie od gwarancji?

Edytowano przez Maciej87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skontaktuj się najpierw z serwisem co oni na to. Jeżeli problem ma występować tak czy siak to wtedy lepiej skorzystać z rękojmi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Maciej87 napisał:

Czyli lepiej rozpocząć od rękojmi a nie od gwarancji?

Jesli skorzystasz z gwarancji to już potem nie możesz z rękojmi.

Tak było od początku? Długo go masz?

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, S4Home napisał:

Jesli skorzystasz z gwarancji to już potem nie możesz z rękojmi.

Tak było od początku? Długo go masz?

Piotr

Kilka miesięcy. Zauważyłem przy cichszych albumach więc zakładam, że od początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 6.07.2021 o 12:34, Maciej87 napisał:

Witajcie,

zauważyłem dość irytującą przypadłość w moim CD NAD C538. Otóż podczas odtwarzania płyt co kilka sekund w równych odstępach słyszę charakterystyczne "ćwierkanie" soczewki. Zważywszy, że urządzenie nadal jest na gwarancji, chciałem zapytać czy takie coś pod gwarancję podlega?

Na jakich płytach to słychać? (nakład, realizacja?) Na wszystkich odtwarzanych płytach pojawia się ten problem?

BTW. Korzystając z gwarancji nie tracisz prawa do rękojmi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, S4Home napisał:

Jesli skorzystasz z gwarancji to już potem nie możesz z rękojmi.

No nie. Jeśli nawet odrzucą gwarancję, to spokojnie można korzystać z rękojmi, w drugą stronę działa to tak samo. A nawet, jak w ramach gwarancji dostaniesz naprawiony sprzęt i pojawi się następny problem, to znowu możesz go oddać np. do sprzedawcy i na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, piotrekb27 napisał:

Na jakich płytach to słychać? (nakład, realizacja?) Na wszystkich odtwarzanych płytach pojawia się ten problem?

BTW. Korzystając z gwarancji nie tracisz prawa do rękojmi.

Wszystkie płyty bez wyjątku. Udam się zatem na serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspomniał @Top Hi-Fi & Video Design tego typu "usterki" są bardzo trudne do wychwycenia.

Najlepiej zabierz/prześlij na serwis urządzenie wraz z płytą, na której u Ciebie to słychać z dokładnym opisem problemu. Uwzględnij też ewentualnie podanie czasu (min. , sec.) w konkretnym utworze. Może ułatwi to odnalezienie problemu serwisantowi. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytanie ze zrozumieniem: założyciel tematu pisze że na wszystkich płytach na tym odtwarzaczu, te same płyty na innych odtwarzaczach nie mają zakłóceń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, gienas napisał:

założyciel tematu pisze że na wszystkich płytach na tym odtwarzaczu, te same płyty na innych odtwarzaczach nie mają zakłóceń.

dlatego proponuję przekazać płytę wraz z odtwarzaczem na serwis w celu weryfikacji. Co jeżeli serwis posiada płytę na której nie będzie to słyszalne w tymże odtwarzaczu?

Skoro na "wszystkich" płytach to słychać to podejrzewam, że na każdej "innej" też to się pojawi ale po co ryzykować? ;) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, no_i_fajnie napisał:

No nie. Jeśli nawet odrzucą gwarancję, to spokojnie można korzystać z rękojmi, w drugą stronę działa to tak samo. A nawet, jak w ramach gwarancji dostaniesz naprawiony sprzęt i pojawi się następny problem, to znowu możesz go oddać np. do sprzedawcy i na odwrót.

A no to ok. Wydawało mi się że jeśli sprzęt jest naprawiany to rękojmia już nie obowiązuje.

Do serwisu musi w takim razie zawitać.

Piotr

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pobyt sprzętu na serwisie wydłuża trwanie rękojmi o czas, który spędził w naprawie.

@Maciej87 no nie pozostaje Ci nic innego jak serwis. Pamiętaj o precyzyjnym (w miarę możliwości) opisie usterki. Ułatwi to diagnozę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma co monitorować to trzeba działać. Klient zapłacił za sprzęt a dostał skwierdzące badziewie na china podzespołach i teraz bujaj się po serwisach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2021 o 14:46, elektron6 napisał:

Tu nie ma co monitorować to trzeba działać. Klient zapłacił za sprzęt a dostał skwierdzące badziewie na china podzespołach i teraz bujaj się po serwisach

Działania zostały opisane powyżej. Jeśli Pan ma również problem z urządzeniem z naszej oferty, to proszę do nas pisać. Jeżeli nie, to proszę nie zaśmiecać wątku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...