Skocz do zawartości

Monopole czy bipole jako tylne kolumny w systemie 7.2 ?


tomw

Recommended Posts

Kolejne pytanie, do Szanownych 🙂

Mianowicie jestem w trakcie ustawiania i wieszania kolumn w nowym KD i nurtuje mnie kwestia tylnych głośników 🙂 W poprzednim kinie miałem system 5.2 gdzie wszystkie kolumny były takie same dokładnie, wszystkie tradycyjne monopole 🙂 Niestety z racji na to ze było dość wąsko, nagle wzrosty głośności w bocznych kolumnach były bolesne dla siedzących blisko nich 🙂 Dla tego zmieniłem boczne na dipole, ALE chce tez dołożyć dwa tylne głośniki aby mieć system 7.2 🙂 Mam już kupione także dipole Klipsch RP-502S w tym celu, ale im więcej czytam tym więcej mam wątpliwości czy to dobry pomysł 🙂 A ze ich jeszcze nie rozpakowałem, mogę wymienić na RP-600M i je powiesić z tylu 🙂 Nie mam doświadczenia z systemem 7.2, więc pytanie do tych co maja:

Mieliście okazje porównać bezpośrednio dipole z monopolami jako tylne głośniki ? Będę wdzięczny za opinie, tym bardziej z pierwszej ręki 🙂 I na jakiej wysokości testowaliście ? Rożne rzeczy wyczytałem i tez mam z tym zagwozdkę a nie chce dziur wiercić niepotrzebnie w nowej ścianie 🙂

Dziękuje z góry za rady 🙂

KOLUMNY.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.07.2021 o 01:07, Butler napisał:

Mam pokój w zbliżonych wymiarach co Twój który adoptuję aktualnie na kino 7.1.4  Żeby nie mieć głośników zaraz na głowie kupione mam instalacyjne serii In-Wall i to chyba najbardziej optymalna opcja jeśli jesteś na etapie zmian.

Pomysle o instalacyjnych, ale dopiero jak juz wszystko ustawie tak chce 🙂 Na razie szukam basu po pokoju :D

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Butler napisał:

2xSVS BP-4000 i szukasz basu? Acha.... Masz sąsiadów? Pewnie wkrótce dadzą znać czy znaleźli ten bas za Ciebie :D