Skocz do zawartości

Zestaw stereo dla początkującego 2500 zł


jackov15

Recommended Posts

Cześć,

staje przed wyborem swojego pierwszego stereo, w stosunkowo niskim budżecie +/- 2500 zł. Przeglądając wątki na forum, wybrałem głośniki Indiana Line Nota 260x lub KEF Q350. Kwestią otwartą pozostaje amplituner, który połączy ten zestaw. W kwestii audio jestem totalnie zielony, ale potrzebuję czegoś, co przyzwoicie zagra z telewizorem(gry, filmy) i sprawi przyjemność ze słuchania muzyki. Fajnie, jeśli da radę odtworzyć muzykę z płyty, ale z racji ograniczonego budżetu jestem w stanie z tego zrezygnować.

Pomieszczenie gdzie sprzęt się będzie znajdował, to pokój ma 18 mkw, więc 

Co byście polecili?

Edytowano przez jackov15
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jackov15 napisał:

Przeglądając wątki na forum, wybrałem głośniki Indiana Line Nota 260x lub KEF Q350. 

Ale domyślam się, że żadnej z tych kolumn nie słyszałeś? Indian nie znam, ale kefy q350 to wg mnie bardzo fajne monitory. Z tym że jeśli chcesz kupić je nowe, z salonu, wówczas pochłaniają one prawie cały budżet. Używki dostaniesz za ok 1500 zł. Do tego forumowy klasyk - SMSL Q5 pro plus źródło typu chromecast bądź malina i masz bardzo fajny zestaw. Z używek możesz też przemyśleć dali zensor 3, które dadzą trochę mniej basu ale chyba odrobinkę bardziej rozdzielczą górę. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, w przypadku KEFów miałem na myśli używki, ale żadnych nie słyszałem i opieram się jedynie na opiniach. Zależy mi możliwie na stosunkowo łatwej obsłudze i urządzeniu, które odtworzy muzykę poprzez BT. Co do SMSL Q5 pro, to czy bezproblemowo podłącze to do TV i(w przyszłości) do jakiegoś odtwarzacza CD? Jak to jest z tym chromecastem, po prostu podpinam go bezpośrednio pod SMSL?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.08.2021 o 15:19, jackov15 napisał:

Cześć,