Skocz do zawartości

Kondycjoner który wybrać ?


Trikuba

Recommended Posts

Witam, proszę o pomoc w doborze kondycjonera ? Mam na oku dwa Isotek  EVO3 Aquarius oraz NuPrime Pure AC-4. 

Ewentualnie wezmę pod uwagę inne zaproponowane w budżecie do 6 tys 

Mój system to Michi x5, Heco LaDiva, zródła to node 3 jako streamer oraz Gramofon polskiej marki pre-audio do tego Pre Gold Note ph-10 

Pozdrawiam 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż śledzę forum od dłuższego czasu, jest to mój pierwszy post także witam wszystkich. Nie mam zbyt dużego doświadczenia ale niedawno szukałem informacji na temat kondycjonerów i za dużo nie znalazłem więc mogę się chociaż podzielić moim doświadczeniem. Jak większość użytkowników, po skompletowaniu klocków chciałem trochę ulepszyć system poprzez odpowiednie kable / listwy itp. ;) Testowałem różne listwy ale niespecjalnie byłem zadowolony z efektów (jeśli w ogóle coś było słychać to raczej gorzej niż lepiej). Przez długi czas miałem taką tanią Taga Harmony bo sprawiała wrażenie solidnego sprzętu. Z Top HiFi miałem na testach IsoTeka Siriusa + Synco Uni i też nic. Trochę z frustracji,  wypożyczyłem również Aquariusa chociaż wcale nie zamierzałem go kupić. 

Wcześniej czytałem, że kondycjoner może negatywnie wpływać na dynamikę ale u mnie tego nie zaobserwowałem. Po podłączeniu zestawu usłyszałem tyle szczegółów, jak gdyby ktoś przeczyścił mi dokładnie uszy. :) Jak dla mnie jeden z najbardziej udanych upgradów systemu. Nie mam pojęcia jak sprawują się inne kondycjonery gdyż miałem serdecznie dosyć porównań, więc Aquarius po prostu został u mnie ale zachęcam do wypróbowania. Jedyna wada to gabaryty - zajmuje sporo miejsca. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.11.2021 o 12:09, Trikuba napisał:

Witam, proszę o pomoc w doborze kondycjonera ? Mam na oku dwa Isotek  EVO3 Aquarius oraz NuPrime Pure AC-4. 

Ewentualnie wezmę pod uwagę inne zaproponowane w budżecie do 6 tys