Skocz do zawartości

Pomoc w doborze sprzętu


Recommended Posts

Cześć, to mój pierwszy post także chciałem się z Wszystkich powitać 

Planuję zakup sprzętu  do pokoju , zastanawiałem się na soundbarem lecz lubię też posłuchać muzyki......do tego filmy (Netflix, kodi) telewizor jaki mam to LG OLED65CX
kwotę jaką mógł być wydać to około 5tys 
Bardzo proszę o pomoc w doborze sprzętu ponieważ nie znam się w ogóle w tej dziedzinie ......
Poniżej zdjęcia pokoju jak to mnie więcej wygląda..

IMG20211202143345.jpg

IMG20211202143320.jpg

IMG20211202143307.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to ma być z ukosa to szkoda pieniędzy.
Żeby to miało sens to ja bym TV przeniósł na ścianę tam gdzie jest zegar wielki. Kanapę dajesz na przeciwko tej ściany.
Tam masz miejsce żeby sobie zrobić przyzwoite kino domowe na którym zapewne też muzyki będzie się dało posłuchać.
Zapytaj żony :D

EDIT: Czy ja dobrze widzę, że masz tam kolumny jakieś czarne ustawione w rogach przeciwległych? 😮

Edytowano przez eMBe
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh.. nie dawno robiłem remont pokoju i miałem próby tak jak polecacie lecz żonie nie pasowało , stwierdziła że pokój mniejszy i wchodząc do salonu przeszkadzał wypoczynek który stał na środku .....
Czyli lipa z kinem .... a warto w takiej sytuacji myśleć chociaż o soundbarze ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@seba3002 to może feng-shui zaburzyć raczej nie przejdzie.

 

@jacek marcinkowski przykro mi to pisać ale ładny masz pokój i na tym można zakończyć. Odpowiedz sobie tylko na pytanie czy ma on być ładny czy wygodny do życia i korzystania z niego. Pomijam ten telewizor pomiędzy oknami, nie wyobrażam sobie oglądania na nim czegokolwiek w środku dnia bez zasłaniania okien. Na sam widok oczy bolą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach