Skocz do zawartości

ISK HD9999 dac?


Recommended Posts

Dobry wieczór ;) 

Kilka dni temu kupiłem słuchawki ISK HD9999. Jestem z nich bardzo zadowolony.

Są podłączone do płyty głównej MSI B450 A PRO MAX. Naczytałem się wielu opinii że można z nich wyciągnąć dużo więcej.

Jestem fanem muzyki filmowej i ciężkich brzmień. Czy jest jakieś urządzenie do około 200-300 zł dzięki któremu wycisnę z nich więcej?

W Internecie przewijają się takie nazwy jak "fiio olympus 2 e10k" i "DragonFly Black" :) 

Doradźcie proszę ;)

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Z opampami można eksperymentować i zależy co chcesz uzyskać. np. :

Burr-Brown OPA2604AP To moim zdaniem rozwinięcie brzmienia TI-NE5532 ( są ze sobą nieco spokrewnione ) o potężniejszym i silniejszym, dość miękkim basie i bardziej rozdzielczej górze pasma.

MUSES 8920 Tu bas jest szybszy i twardszy, do tego bardziej energiczny niż z opampem stokowym. Góra pasma jest delikatniejsza lecz również znacznie bardziej rozdzielcza. Środek pasma bardziej plastyczny i przyjemny w odbiorze, do tego również bardziej rozdzielczy w budowaniu przestrzeni. Wydaje mi się że ten układ były bardziej optymalny do ISK HD9999.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jednak DACAmp słuchawkowy i ciekawe jak zgrywa się z ISK HD9999. Co ciekawe Douk U3 z Muses 8920 i tymi słuchawkami lepiej brzmi dla mnie podłączony do zintegrowanej karty dźwiękowej na Realteku niż do DAC-a na ESS Sabre i to w dość łagodnej aplikacji. Góra za bardzo na nim rani uszy. Sam U3 nie ma tendencji do wyostrzania brzmienia, raczej wprost przeciwnie. Na słuchawkach o mniej wyeksponowanej i bardziej wyrafinowanej górze, sprawa ma się zupełnie inaczej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok w takim razie stoję przed ostatecznym wyborem ;) 

 

FX-AUDIO DAC-X6 po zniżce 295 zł