Skocz do zawartości

Tuba + wzmak do pc


Recommended Posts

Witam wszystkich. Nie mam pojęcia czy napisałem w dobrym dziale, jeśli nie, to prosiłbym o przeniesienie. Przejdę do sedna sprawy. Mam zamiar sprawić sobie tubę bassową, wraz z wmacniaczem samochodowym, który będzie podłączony pod komputer. (2 chince--> jack) Widziałem już kilka propozycji na allegro. Znam się na komputerowych głośnikach, wiem od czego się trzymać z daleka, w czym wybierać w jakim przedziale, czym się kierować itd. ale jeżeli chodzi o głośniki samochodowe, tuba, wzmacniacz to jestem w tym troche zielony. Co prawda mam jakieś tam doświadczenie w tych sprawach, bo kumpel ma na chacie całkiem niezły zestaw, i troche mu pomagam, ale nie jestem w stanie samemu bez fachowej pomocy wybrać. Do tej pory miałem głównie styczność z logitech x530 (pomijając te wszystkie kolumny unitry, creativy, inne tonsilowskie [chciałem powiedzieć zabawki ;d] głośniki) i bass w nich nie jest dla mnie wystarczający. Może troche chaotycznie to napisałem, ale myślę że zrozumiecie. Chcę kupić tubę bassową i wzmacniacz (najlepiej w zestawie.. no tylko w zestawie)Teraz troche info.


Cena jaką dysponuje, to coś koło 150 zł (może to i bardzo mało, ale jest takie coś na allegro http://allegro.pl/item559209156_hurt_potez..._soling_10.html tylko nie wiem, czy to coś chińskiego, czy warto to kupić, nie wiem) w tej cenie ma się zmieścić wzmak i tuba.

Najlepiej jak by to było właśnie w takim zestawie. Jeżeli ktoś by się jeszcze pofatygował, to żeby to było w obrębie Rudy Śląskiej, Katowic, tak żebym mógł autkiem sobie podjechać. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.

Edit