Skocz do zawartości

przykra sprawa - uszkodzony wypożyczony sprzęt z salonu - przesyłka kurierska


Recommended Posts

45 minut temu, Wing0 napisał:

Dla mnie sklep zachował się poniżej krytyki. W życiu nic od nich bym nie wypożyczył ani nie kupił...

Pomimo wczesniejszych pozytywnych doswiadczen z S4 tez juz nie zaryzykuje. 

Wszystkie reakcje po stronie sklepu wskazuja na calkowita zmiane polityki firmy tu nie chodzi tylko o osobe Piotra... 

  • Lubię to 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by zacząć wklejać link do tego tematu chcącym wypożyczyć sprzęt by potem nie mieli zamrożonych kilku tysięcy przez niedopatrzenie sklepu. Bo nie ulega wątpliwości że sklep nie dopełnił obowiązku i nie sprawdził przesyłki niezwłocznie po dostawie... Teraz bezprawnie przetrzymuje pieniądze za sprzęt który mają u siebie.... Wstyd.

Może @Redakcja AUDIO pomogła by w załatwieniu sprawy bo w końcu forum dalej zezwala na działania handlowe sklepu mimo takiej niemiłej sytuacji. 

Edytowano przez Wing0
  • Lubię to 3
  • Gratulacje 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Wing0 napisał:

Teraz bezprawnie przetrzymuje pieniądze za sprzęt który mają u siebie.... Wstyd

Sklep nie ma w tym momencie wzmacniacza. Został wysłany do serwisu. Co do reszty - w zupełności się zgadzam i mam nadzieję, że moja sprawa przyczyni się do refleksji innych potencjalnych klientów. Niestety, w tym momencie regulaminy wypożyczeń nie zawierają punktu o odpowiedzialności sklepu za stan wizualny sprzętu od momentu otrzymania przez nich paczki, co moim zdaniem powinno być oczywiste. Jak widać, nie wszyscy tak sądzą.

A jeśli salon wprost twierdzi, że paczki nie są sprawdzane przy kurierze ( "bo panie, ile to my paczek dziennie przewalamy"),to znaczy to po prostu, że taki sklep nie ma możliwości wypożyczenia i to nie ma prawa działać.

Edytowano przez Grzesiek202
  • Lubię to 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi dosłownie czy mają u siebie tylko że wzmacniacz wrócił do nich pieniądze powinny być niezwłocznie oddane. Kwestia naprawy itd jeśli sklep dogadał by się z Tobą to mógłbyś zapłacić normalnie z konta a nie będą po chamsku ściągać z nie ich pieniędzy. Szczerze to ja bym się do prawnika przeszedł i odpowiednie pismo wysłał... Ręce opadają.

  • Lubię to 3
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, J4Z napisał:

Nie twierdzę że nie powinni, ale podejrzewam że mało który sklep sprawdza przy kurierze. Sprawdzają wtedy kiedy mają chwilę.

To powinni na klatę wziąć takie uszkodzenie. Zachowali się poniżej krytyki. Tyle lat budowania marki i tak sobie opinię spieprzyć o kilka stówek....

  • Gratulacje 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jestes pewien swoich racji ze to NIE TY uszkodziles - Ja bym nie godzil sie na zadne pokrywanie kosztow nie wazne w jakiej kwocie. Godzac sie nie jako przyznajesz sie do winy - czyz nie? (wspominalem wczesniej o poradzie od rzecznika  konsumenta, czy nawet adwokata dzialajcego pro bono (kazde miasto ma takie organizacje) i bys wiedzial jakie masz szanse na wygrana na rozwiazanie sprawy - a pozniej dopiero ewentualnie bral pod uwage godzenie sie na 'wspol-wine'. No ale kazdy dziala po swojemu i juz po zawodach.

kolejna sprawa dla nas mniej istotna - ale jak taki sprzet po naprawie pojdzie dalej:)? nowka nie smigana? Powystawowy/uszkodzony sprawny po gwarancji . Niechcialbym dostac czegos naprawianego . Chyba zeby byla widoczna informacja z odpowiednia obnizona cena .

a za takie rozwiazanie sprawy przez sklep po wlasnych bledach powinny na nich padac gromy ..

Edytowano przez Balbin
  • Lubię to 3
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają farta że trafili na tak miłego gościa. Miałem niejednokrotnie do czynienia w swojej pracy z prawnikami, prokuratorami, dyrektorami różnych firm tam nie było by wybacz sklep miałby już nie lada dym zrobiony i odpowiednią dokumentację od prawnika....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy to wszyscy jesteście prawnikami, prokuratorami i dyrektorami tutaj chyba. Ja dalej czekam na zakończenie sprawy i słowo wyjaśnienia od s4home, ale wcale im się nie dziwię, że już nie zabierają w tym temacie głosu. Tak, jak próbowałem wcześniej znaleźć się po jednej i drugiej stronie, tak po zakończeniu sprawy pierwszy 'dam negatywa' s4home, jeśli wina będzie po ich stronie ;) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@no_i_fajnie nie bardzo Cię rozumie. Lepiej żebyśmy wszyscy zamknęli gęby i temat nich idzie do śmietnika zapomnienia, a Kolega niewinny (tak jest niewinny bo to sklep niedopilnował sprawdzenia paczki)  zapłacił za serwis producenta z 700-1000 zł? Nikt tu nie prawnikuje tylko staramy się pomóc zauważyć S4 że tym zachowaniem więcej stracą niż zyskają.. sytuacja jakich wiele w różnych branżach tylko zachowanie sklepu poniżej poziomu, ciekawe jakby Tobie z 6 tyś zł trzymali od tak sobie drugi tygodni bo uważają Cię za złodzieja chyba czy oszusta...

  • Lubię to 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Wing0 napisał:

nie bardzo Cię rozumie.

rozumiem.

8 minut temu, Wing0 napisał:

Lepiej żebyśmy wszyscy zamknęli gęby i temat nich idzie do śmietnika zapomnienia, a Kolega niewinny

Absolutnie, ale miejsce na otwieranie gęby i stawianie wyroków, dla mnie będzie po zakończeniu sprawy.

8 minut temu, Wing0 napisał:

zapłacił za serwis producenta z 700-1000 zł?

Gdybanie.

8 minut temu, Wing0 napisał:

staramy się pomóc zauważyć S4 że tym zachowaniem więcej stracą niż zyskają..

Tu 100% się zgadzam, źle to dla nich wygląda.

8 minut temu, Wing0 napisał:

ciekawe jakby Tobie z 6 tyś zł trzymali od tak sobie drugi tygodni bo uważają Cię za złodzieja chyba czy oszusta...

Ja nie rozumiem dalej fenomemu wypożyczania, kiedy dzisiaj wystarczy kupić i mieć prawo do zwrotu 14 dni + 14 dni na odesłanie.  

8 minut temu, Wing0 napisał:

(tak jest niewinny bo to sklep niedopilnował sprawdzenia paczki)

A jak mają ciągłość nagrań z monitoringu, że paczka nie była ruszana (przez weekend) do momentu otwarcia?

Edytowano przez no_i_fajnie
  • Zdezorientowany 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomina mi się sytuacja, kiedy za młodych lat pracowałem w salonie meblowym a właściciel odierając reklamowany towar od kupującego, "potrącił" sobie 50 zł ! z kwoty oddawanej klientowi, twierdząc że mu się ta kwota należy za transport 😐. Januszostwo pełną gęba. Cała sprawa oczywiście miała swój finał w sądzie. To co "zaserwowało" s4home w przypadku opisywanego wzmacniacza nie mieści mi się w głowie. Na ich miejscu z podkulonym ogonem przeprosiłbym klienta a w ramach przeprosin wysłał bukiet róż albo inny "suwenir". 

No i zasadniczo po całej sytuacji, wydaje mi się, że @S4Home powinno na tym forum dostać dożywotnio bana. 

  • Lubię to 3
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim zakończeniu sprawy? Czy gotówka klienta jest u niego? Sklep przetrzymuje kaucję nie udowodniwszy klientowi że uszkodzenie było z jego winy, gdzie dodatkowo sklep o uszkodzeniu sprzętu informuje klienta po kilku dniach. 

Gdybanie? Tak chodzi zapewne o 50 zł za naprawę dlatego tyle sprawa trwa. 

Rozumiem? Dziękuję za wytknięcie błędu więcej postaram się nie popełnić tak straszliwego błędu ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Wing0 napisał:

Jakim zakończeniu sprawy?

Ostatecznym? Ja na serio nikogo nie bronie, ale nauczyłem się już nie wydawać wyroków przed rozwiązaniem tematu, bo różnie bywa. Tak, czy siak - jestem podobnego zdania, że s4home źle to rozegrało, ale ja na pewno bym ich nie skreślał, jak inni, tyle. Bana na forum? Masakra.

Edytowano przez no_i_fajnie
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto pisał o banie?  S4 wydało już sąd na kliencie przetrzymując jego pieniądze i zrzucając jak pisał na początku sprawę na niego by to on kontaktował się z firmą kurierską. Ja od początku również nie festiwalem żadnych wyroków, ale w głowie mi się nie mieści jak można przetrzymywać pieniądze klienta....

Ps przypominam że sam założyciel wątku dość przyjaźnie podszedł do tematu nie pisał od razu jaki sklep, że ma to gdzieś i go to nie interesuje, pisał że był skłonny nawet pokryć część kosztów, a został potraktowany bardzo źle...

4 minuty temu, Fafniak napisał:

Proponuję całopalenie z transmisją na jutjube

Ale przed ... chłostę przy pomocy kabli z technologią X !!!!

To nie TVPiS by kogoś palić.

Edytowano przez Wing0
  • Lubię to 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Wing0 napisał:

Kto pisał o banie?

Kilka postów wyżej znajdziesz. Ty sam chciałeś jeszcze podciągnąć pod temat Redakcje, na serio? Między sklep, a klienta? Ja w ogóle jestem zdziwiony, że ten temat ciągnie się tyle czasu, że w ogóle powstał, bo sam pewnie rozwiązywałbym tę sytuację inaczej. To już za długo trwa.

  • Zdezorientowany 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, no_i_fajnie napisał:

Ja nie rozumiem dalej fenomemu wypożyczania, kiedy dzisiaj wystarczy kupić i mieć prawo do zwrotu 14 dni + 14 dni na odesłanie.  

w tym przypadku co napisales tez bylbys w d. Pracownik otwiera paczke i zastaje to co teraz. Myslisz ze to ze masz  gwarantowany zwrot w ciagu 14 dni daje ci mozliwosc wyslania uszkodzonego  sprzetu przez siebie badz przez firme kurierska? i liczenie ze sklep odda pieniazki . Byloby tak samo jak tu. Przerzucanie winy na klienta na kuriera, a pieniazki lezalyby u nich do czasu wyjasnienia sprawy

  • Lubię to 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Balbin napisał:

Myslisz ze to ze masz  gwarantowany zwrot w ciagu 14 dni daje ci mozliwosc wyslania uszkodzonego  sprzetu przez siebie badz przez firme kurierska?

Na to sumienie mi nie pozwala. Bardziej chodziło mi tutaj o darmowy zwrot, rękojmie itd, dużo więcej 'plusów' od strony klienta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • RoRo locked this topic
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...