Skocz do zawartości

Nagłośnienie podtynkowe w łazience


Recommended Posts

Cześć! Na wstępie z góry przepraszam ale nie mam pojęcia gdzie skierować moje pytanie na forum..

 

Do rzeczy więc. Chciałbym zamontować sobie dwa głośniki podtynkowe. Dokładnie to sufit - łazienka. Jestem laikiem w tym temacie więc na bank nie będę w stanie odpowiedzieć na zaawansowane pytania. Zakupiłem sobie takie oto dwa głośniki, które chcę zamontować:

https://allegro.pl/oferta/sony-xs-mp1611-glosniki-marine-jacht-lodz-160mm-11432209702

Otwory zrobione, elektryka również. Chciałbym operować nimi za pomocą bluetooth dlatego też zakupiłem poniższy wzmacniacz bluetooth:

https://allegro.pl/oferta/wzmacniacz-audio-bluetooth-tpa3116d2-2x50w-10893546557

 

Teraz pora na pytania w takim razie.

1. Czym ze sobą połączyć głośniki oraz wzmacniacz dla najlepszych efektów? 

2. Czy potrzebne jest dodatkowo coś między wzmacniaczem, a zasilaczem?

3. Jakie wybrać zasilanie by wykluczyć wszelakie problemy w działaniu wzmacniacza oraz głośników?

 

Pozdrawiam serdecznie!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć @snup,

1. Do podłączenia głośników potrzebujesz kabel głośnikowy.

2. Nie

3. Zasilacz może być np. TAKI

W przypadku tego wzmacniacza nie ma opcji sterowania za pomocą aplikacji. Jeżeli będziesz miał do niego dostęp to nie powinno być problemu. Trudniej będzie jeżeli go gdzieś schowasz, musisz wtedy ustawić pokrętło tak aby sterowanie, np. w Tidal pokrywało Twoje zapotrzebowanie głośności. 
Gdybyś chciał uzyskać więcej informacji to zapraszam do kontaktu ;) 

Piotr

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, LBX Systemy Audio napisał:

Cześć @snup,

1. Do podłączenia głośników potrzebujesz kabel głośnikowy.

2. Nie

3. Zasilacz może być np. TAKI