Skocz do zawartości

Bojkot S4Home


KrólKiczu

Recommended Posts

1 minutę temu, seba3002 napisał:

Przepraszam, ale co mam zakładać? Że jeśli salon raz zrobił kogoś w bambuko to był to jedynie wypadek przy pracy? Rozumiem, że jeśli kierowca jedzie pod wpływem alkoholu raz, też nie należy robić z tego wielkiego halo , bo przecież zdarzyło się to tylko raz. 

 

Twoje porownania, to mistrzostwo swiata! A salon zrobil w bambuko? Bo dla mnie sprawa DALEJ nie jest zamknieta ;) Tak, ten czas dziala na niekorzysc s4home.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem salon mając opcje wypożyczenia sprzętu powinien brać pod uwagę że czasem jakaś podobna sytuacja może się zdarzyć. Jeśli sprzedali w ten sposob, kilkadziesiąt czy kilkaset produktów bez problemu to tym bardziej mając na celu swą dobra renomę powinni wziąć to na siebie i nie byłoby żadnych kwasów a nawet zadziałałoby to w przeciwnym kierunku, mianowicie na zwiększenie naszego zaufania. Dziwi mnie ich postępowanie bardzo.

  • Lubię to 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maliik napisał:

Dobrze, że dziś handlowa niedziela. Idę po popcorn i piwo. 

2 godziny temu, Maliik napisał:

Tak w ogóle to o co chodzi? Moglibyście przedstawić problem (odesłać do stosownego wątku) osobom, które nie śledzą każdego tematu? 

A moze Ty moglbys sobie poszukac i sam sie odeslac?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również i moim zdaniem dział Stereo to nie miejsce na ten post. Głupia sprawa, ale od razu bojkot sklepu? - trochę grubo. Poczekajmy na ostateczne wyjaśnienie. Każdemu sklepowi trafi się jakaś wtopa. Popatrzcie na Allegro, praktycznie nie ma sklepu co ma 100% pozytywów, zawsze komuś powinie się noga. Sam kiedyś oberwałem negatywa - ktoś mnie oszukał,  szkło ochronne na tablet było nie od tego modelu, sprzedawca olewał mnie i nie odpisywał  więc wystawiłem mu negatywa i w odwecie sprzedawca mi też  wystawił no i mam. Myślę, że S4Home czuje presję tego tematu i tego co się wokół nich teraz dzieje tu na forum i weźmie na klatę to nieporozumienie.

  • Lubię to 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Wito76 napisał:

Myślę, że S4Home czuje presję tego tematu i tego co się wokół nich teraz dzieje tu na forum i weźmie na klatę to nieporozumienie.

A ja nie do końca jestem co do tego przekonany. Temat Grześka ciągnie się już od kilku tygodni a salon milczy. Wg mnie jest to ewidentnie informacja, że jeśli kiedyś znowu komuś przytrafi się podobna sytuacja - salon położy ręce na pieniądzach a klient ma cierpliwie czekać na ich decyzję. Powtarzam, tutaj nie chodzi o jakieś niedopatrzenie. Salon od dłuższego czasu trzyma pieniądze klienta a ustaleń co będzie dalej, jakoś nie widać. 

Zresztą nie bardzo rozumiem dlaczego to klient ma pokryć koszt naprawy urządzenia. Salon przyznał się, że wzmacniacz przeleżał u nich 3 dni i dopiero wtedy został rozpakowany. Co działo się z nim przez ten czas, nie wiadomo. Przecież każdy pracownik przechodzący obok pudla ze sprzętem, mógł go kopać, rzucać i robić inne cuda. Także dla mnie sytuacja jest arcy dziwna. 

 

  • Lubię to 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, no_i_fajnie napisał:

Ty tak na powaznie? Gosc wyzej ciezko zdania sklada, Ty wymyslasz tematy, ktore powinny odbywac sie miedzy salonem, a klientem i jeszcze masz pomysl, zeby obrazac? Szacun ;)

Głupi czy durny jesteś? Lepiej nic nie pisz . Spadaj.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, River napisał:

Głupi czy durny jesteś? Lepiej nic nie pisz . Spadaj.

Hahaha, nastepny. 

4 minuty temu, seba3002 napisał:

Zresztą nie bardzo rozumiem dlaczego to klient ma pokryć koszt naprawy urządzenia. Salon przyznał się, że wzmacniacz przeleżał u nich 3 dni i dopiero wtedy został rozpakowany. Co działo się z nim przez ten czas, nie wiadomo. Przecież każdy pracownik przechodzący obok pudla ze sprzętem, mógł go kopać, rzucać i robić inne cuda. Także dla mnie sytuacja jest arcy dziwna. 

 

pisalem kilka razy - co jesli jest ciag nagran z monitoringu i paczka lezala nieruszana? Wiesz to?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, River napisał:

GoSciu został ewidentnie oszukany przez sklep a co niektórzy jeszcze bronią sklepu. I oni są społecznością forum , jest to żałosne. Sklep chce wydumać kolege a wy co robicie . Jedyny Seba działa. Pozdrawiam

Ochlon, czytaj literki, ktore piszesz, wydumaj to ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, no_i_fajnie napisał:

A Ty co potrafisz uzasadnic? Zalozyles temat kompletnie z dupy, caly watek jest gdzie indziej, po co? Zadam jedno pytanie: czy jesli 100 osob wypozyczy/kupi sprzet i beda zadowoleni, ze wszystko odbylo sie zajebiscie, a jedna nie bedzie, bo cos odbylo sie zle, to dajesz bana na caly swiat, tak?

No tak to jest.

Na dobrą opinię pracuje się latami, na złą zapracowuje się jednym, jedynym, nieodpowiednim zachowaniem.

Także dla mnie zachowanie salonu jest skandaliczne. Sam miałem propozycję wypożyczenia od nich Opticonów. Ale jakoś tak obawiałem się takich właśnie akcji, więc kupiłem je w cemno.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, terracan1929 napisał:

No tak to jest.

Na dobrą opinię pracuje się latami, na złą zapracowuje się jednym, jedynym, nieodpowiednim zachowaniem.

Także dla mnie zachowanie salonu jest skandaliczne. Sam miałem propozycję wypożyczenia od nich Opticonów. Ale jakoś tak obawiałem się takich właśnie akcji, więc kupiłem je w cemno.

U nich? Jesli tak, to wszystko ok? ;) To prawda, ze jedna opinia wszystko niszczy, niestety.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, no_i_fajnie napisał:

pisalem kilka razy - co jesli jest ciag nagran z monitoringu i paczka lezala nieruszana? Wiesz to?

Nie wiem. Ty tego też nie wiesz. Ale salon jakoś nie raczy o tym poinformować. Powiedz mi, co chcesz udowodnić swoimi wpisami? Że salon zachowuje się ok? Że to co robią w zaistniałej sytuacji jest w porządku? 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, seba3002 napisał:

Nie wiem. Ty tego też nie wiesz. Ale salon jakoś nie raczy o tym poinformować. Powiedz mi, co chcesz udowodnić swoimi wpisami? Że salon zachowuje się ok? Że to co robią w zaistniałej sytuacji jest w porządku? 

Nie, ale widzisz - Ty nie wiesz, a piszesz, ja nie wiem, ale nie daje wyrokow, ani banow. Rozumiesz? Tak, jak piszecie, ze salon sie nie wypowiada - wypowiedzial sie. Podejrzewam, ze jutro tez sie wypowie, spokojnie. Jutro bedziesz mogl im jeszcze dojebac ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, no_i_fajnie napisał:

Nie, ale widzisz - Ty nie wiesz, a piszesz, ja nie wiem, ale nie daje wyrokow, ani banow. Rozumiesz? Tak, jak piszecie, ze salon sie nie wypowiada - wypowiedzial sie. Podejrzewam, ze jutro tez sie wypowie, spokojnie. Jutro bedziesz mogl im jeszcze dojebac ;)

Ty chyba na glowe upadles... 

  • Lubię to 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, seba3002 napisał:

W związku z zaistniałą jakiś czas temu sytuacją, w której to salon @S4Home bezprawnie przetrzymuje pieniądze jednego z forumowiczów, zwracam się z prośbą do moderacji @RoRo, @MariuszZ o permanentny ban dla tego salonu. Jesli moja prośba nie zostanie spełniona, zwracam się do forumowiczów o niereagowanie na posty zamieszczane przez wyżej wspomniany salon. 

Pozdrawiam  

Pytanie na ile Pan Grzegorz potrzebuje adwokatów w postaci ludzi, którzy oceniają sprawę tylko i wyłącznie z punktu widzenia konsumenta nie uwzględniając w ogóle faktu, że żadna firma nie zajmuje się działalnością charytatywną. Nasze wypowiedzi w przytaczanym temacie traktowane były jako cwana "demagogia" w związku z czym zaprzestaliśmy tłumaczenia się ponieważ poprzez tę jedną sytuację zostaliśmy skreśleni tak mocno jakby takie praktyki były wpisane w profil naszej działalności. 10 lat wypożyczeń, które nasz salon zapoczątkował staje się nieistotne z uwagi na jedną sytuację, która w ogóle nie jest oczywista. Z tego punktu widzenia co byśmy nie zrobili to i tak będzie źle więc dyskusja na ten temat nie ma za bardzo sensu. Padło tutaj wiele mocnych słów w kierunku naszej firmy. Wszystkim którzy tak mocno powołują się na literę prawa chcielibyśmy zasugerować trochę pokory. Pamiętać należy bowiem o tym, że zarówno wydawanie wyroków na podstawie niepełnych informacji a także nawoływanie do pewnego rodzaju działań, które zostały zasugerowane między innymi w temacie również może być podstawą do wyciągnięcia różnego rodzaju konsekwencji, w tym prawnych. 

  • Lubię to 5
  • Zdezorientowany 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, seba3002 napisał:

Jeśli macie taką potrzebę - wyciągajcie konsekwencje prawne. Pewnie chodzi o wasze dobre imię, ale to niestety w moich, i nie tylko moich oczach, jest już delikatnie mówiąc, nadszarpnięte. To raz.

W przeciwieństwie do niektórych, nie przywykliśmy do wydawania opinii i wyciągania konsekwencji na podstawie jednej sytuacji. 
 

Cytat

Po drugie - skoro przez 10 lat byłyście tak cudownie to czemu tym razem coś się zesrało, za przeproszeniem? 

Nie będziemy przepraszać za to, że nie bierzemy na siebie kosztów urządzeń, które wracają uszkodzone. Dzisiaj jest to 8000 zł jutro to może być 40000 zł. Polityka wypożyczeń nie uległa zmianie przez ostatnie 10 lat i każdorazowa sytuacja tego typu rozwiązywana była na zasadzie wspólnego kompromisu oraz porozumienia stron. 

15 godzin temu, River napisał:

GoSciu został ewidentnie oszukany przez sklep a co niektórzy jeszcze bronią sklepu. I oni są społecznością forum , jest to żałosne. Sklep chce wydumać kolege a wy co robicie . Jedyny Seba działa. Pozdrawiam

Oczywiście. Oszukiwanie klientów to nasza pasja. Robimy to na co dzień z pełnym zaangażowaniem. Zachęcam do tego aby nie mierzyć wszystkich swoją miarą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy rycerz w lśniącej zbroi powinien zsiąść z konia i dać sobie na wstrzymanie do czasu zakończenia sprawy. Bycie wulgarnym do niczego nie prowadzi. Każda strona ma swoje racje. Wszystko się ciągnie dłużej niż powinno, jednak skoro sam poszkodowany nie toczy piany i powstrzymuje się od podobnego zachowania, to może ta samozwańcza krucjata jest nie na miejscu?

  • Lubię to 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wątku założonym przez Grzegorza pozwoliłem sobie wkleić regulamin wypozyczenia sprzętu z @S4Home. Jest tam jasno napisane, że klient powinien dokonać oględzin wypożyczanego sprzętu przy kurierze. Rozumiem, że skoro wzmacniacz przeleżał nieruszony przez 3 dni, ta sama procedura salonu nie obowiązuje? 

  • Lubię to 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, S4Home napisał:

Nie będziemy przepraszać za to, że nie bierzemy na siebie kosztów urządzeń, które wracają uszkodzone.

Gwoli ścisłości - zauważyliście to po trzech dniach po odebraniu przesyłki. Więc to czy Atoll wrócił do Was uszkodzony jest jedynie pewnym życzeniowym i wygodnym punktem widzenia.

46 minut temu, S4Home napisał:

Dzisiaj jest to 8000 zł jutro to może być 40000 zł. Polityka wypożyczeń nie uległa zmianie przez ostatnie 10 lat

Od tego jest ubezpieczenie. Przesyłki sprawdza się przy odbiorze, w razie uszkodzeń spisuje się protokół. Jeśli odbieracie przesyłki warte kilka/kilkanaście tysięcy złotych od prywatnego klienta i nie jesteście w stanie danego dnia ich otworzyć przy kurierze bo zaraz fajrant i żona z grilem czeka - Nie odbieracie ich! Reklamacja? Kurierka Was wyśmieje. ;) Ja bym wyśmiał. I Wy byście wyśmiali klienta który stwierdza uszkodzenie po kilku dniach po odbiorze przesyłki. Macie swój regulamin wypożyczeń, ale wysyłając paczki godzicie się na NADRZĘDNY regulamin od firmy spedycyjnej która jasno określa jak powinna przebiec procedura przekazania paczki przez dostawcę.

Z mojego punktu widzenia to oczywiste że wszystko rozbija się tra-gi-czne zabezpieczenie fabryczne Atolla. Pączki z Biedronki są lepiej zabezpieczone w kartonie.

Edytowano przez Butler
  • Lubię to 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • RoRo locked this topic
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...