Skocz do zawartości

słuchawki :)


Recommended Posts

Witajcie icon_smile.gif nie mam zbyt dużego doświadczenia w tym temacie, to będą moje pierwsze tego typu słuchawki icon_wink.gif
Mam więc do Was pytanie: jakie słuchawki najlepiej wybrać?

Najczęściej będę słuchał na nich ciężkiej muzyki, tj. Metallica, Slipknot, Nightwish oraz troszkę lżejszych zespołów takich jak Cool Kids Of Death, HappySad itp.
Mam zamiar wydać na nie nie więcej niż 150 zł.
Zgaduję, że powiecie że za tą cenę nie kupię dobrych słuchawek, ale budżet mam ograniczony także w grę wchodzi tylko ten przedział icon_smile.gif

Będę ich używał do komputera i telefonu/odtwarzacza mp3.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

(...)Najczęściej będę słuchał na nich ciężkiej muzyki, tj. Metallica, Slipknot, Nightwish oraz troszkę lżejszych zespołów takich jak Cool Kids Of Death, HappySad itp.(...)


Witam.
Co do słuchawek to nie będę radził, bo to specyficzny rodzaj muzyki, i np. chyba nie sprawdzą się nieźle brzmiące Aurvana (Creative), bo będzie Ci basu brakowało. Może KOSS Porta Pro? Tutaj masz link, a tutaj i tutaj znajdziesz więcej opinii.
Zresztą - forów o słuchawkach jest wiele...
Jak do Twoich zastosowań - przydały by się raczej lekkie przenośne. Albo otwarte (jak PortaPro), albo np. douszne (jak np. Creative Aurvana czy EP-630) - te drugie (czyli douszne) są lepsze, jeśli zależy Ci na wytłumieniu hałasu zewnętrznego (np. ulica).

Pozdrawiam.

P.S.
Ja od siebie dodam tylko - wybacz, że może się za bardzo "wychylam": uważaj, CZEGO słuchasz.
Te zespoły są (mniej lub bardziej jawnie) satanistyczne. To nie pozostaje na ogół bez wpływu na psychikę i mentalność (czego znam osobiście tragiczne przykłady).