Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam serdecznie icon_smile.gif

Jestem nowy na forum. Mam wielką prośbę aby Ktoś powiedział mi co mam kupić i jak to podłączyć żeby wszystko grało bo jestem zielony w tym temacie. Chcę podłączyć mikser który dostałem od kumpla do komputera żeby grało na głośnikach 5.1 icon_smile.gif Proszę o bardzo dokładne wyjaśnienie sprawy bo wiem, że dla fachowców to tylko zabawa a dla mnie nie koniecznie xD Zamieszczam także zdjęcia może się przydadzą icon_smile.gif Dziękuje z góry

<------- Mikser tył
<------- Subwoofer tył
<------ Karta dzwiekowa tył (to chyba nie potrzebne ;P)
Napisano
Cytat

Ten mikser jest ci kompletnie zbedny tak jak masz teraz podłączone to jest jedyna możliwość z tym sprzętem

Tzn że nie ma takiej opcji żeby to jakoś podłączyć ?? Czytałem na innych forach i jakos sie da icon_smile.gif Trzeba kupić jakies przejscia z jack na chinch. No to tylko tyle zrozumialem ^^
Napisano
W jakim celu chcesz wykorzystac ten mikser? Do "kombinacji" dzwieku z kilku zrödel i odtwarzania go przez glosniki, ewentualnie nagrywania?

Takie poläczenie to chyba jedyna opcja. Master out w mikserze do line in w karcie dzwiekowej. Kabelek - mini jack / 2 RCA.
Napisano
Cytat

Takie poläczenie to chyba jedyna opcja. Master out w mikserze do line in w karcie dzwiekowej. Kabelek - mini jack / 2 RCA.

Bardzo bym prosił o dokładne opisanie tego xD Wiem, że dla Ciebie to tylko jedno zdanie i po sprawie a ja i tak nie skumałem co do czego podłączyć dlatego bym byl bardzo wdzieczny gdybys to jeszcze raz opisal dokladnie icon_wink.gif Dzieki
Napisano
sprawdzalem i w karcie nie ma zadnego wejscia line in jest tylko jedynie na pilocie do regulacji glosnosci AUX IN w karcie dzwiekowej sa : zielony (out) czarny (out) pomaranczowy (cos tam lin) i czerwony (pusty mic) Probowalem pod wszystkie po kolei i nic
Napisano
Sory, że na początku napisałem błędnie, ale skojarzył mi się powermikser i wyjście na głośniki stereo.