Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Ganson

Amplituner NAD C720 BEE jakie monitory?

Recommended Posts

Witam! To mój debiut na forum. Proszę o pomoc przy wyborze monitorów do NAD C720 BEE. Pomieszczenie w jakim sprzęcik ma chulac ma jakies 30 m2. Na monitorki chcę przeznaczyć od 1500 do 2000. Co do rodzaju słuchanej na tym sprzęciku nuty to bedzie bardzo różnorodna, od ciężkiej muzy do spokojnych brzmień. Zależy mi równiez na rozsądnych rozmiarach monitorków. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Monitor aby dobrze grał trzeba postawić na drogiej podstawce.Razem z nią zajmuje tyle miejsca co normalna kolumna.Na tyle metrów polecałbym kolumny wolno stojące.Co ty na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ojj 30 m i monitory ? zly pomysl. basu nie doswiadczysz wogole icon_smile.gif
Koniecznie podlogowki i to z dosc sporymi glosnikami.
Dosc wazna rzecz, nowe uzywane ?


Moje wstepne propozycje:
http://www.allegro.pl/item586773603_heco_m..._gwarancja.html heco metas 700
http://www.allegro.pl/item584063725_missio...dostawa24h.html mission m35i
http://www.allegro.pl/item579886697_magnat...a_swidnica.html quantum 507

Choc wydaje mi sie ze heco sie najbardziej wyrozniaja :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Widzę że kolega Kazalski ma takie samo zdanie ap ropo monitorów.Ze względu na ograniczony budżet polecałbym kolumny używane.Łatwo je sprawdzić czy nie mają uszkodzeń mechanicznych ,posłuchać czy nie charczą ,więc ryzyko wtopy nie jest duże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rozwarzam opcje uzywek. Pomieszczenie ma 30m2 ale sprzet bedzie stac nie wiem jak to nazwac wnece przeszklonym patio, dlatego zalezy mi na rozsadnych rozmiarach. Ampli ten z tego co widzialem na fotach ma wyjscie na suba takze przy kaszaniastym basiku mozna by sie nim poratowac. Myslalem tez o wolnostojacych, ale ktos podsunal pomysl monitorow i szczerze, uczepilem sie ich, a jest tego wszystkiego tyle ze troche juz zglupialem stad prosba o pomoc, a i budzet nisko srednich lotow mam, dlatego raczej nowe co by w razie skredytowac sie. Ogladalem propozycje i rzeczywiscie HECO wygladaja calkiem rozsadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

20 metrów to już spoko podłogówki zagrają.
Chyba, że ma ładnie wyglądać i nie lubisz jak Ci basik masuje żołądek? Jakie gusta?


pelen wachlarz, ale czasem basik musi pomasowac. Jakies propozycje w tej kasce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×