frgr Napisano 24 kwietnia Udostępnij Napisano 24 kwietnia Cześć, jestem początkującym- dopiero dostałem pierwszy amplituner(sherwood rv4050r) i calkiem niedługo będę miał do niego pierwsze głośniki(wszystkim zajmuje się mój doświadczony wujek). Niestety na mnie spadła odpowiedzialność doboru źródła, a że jestem młody to nie zmieniając przyzwyczajeń wybrałem streamingi (w moim przypadku Spotify). I tu pojawia się problem - z jakiego sprzętu to robić? Jestem posiadacze iphona 12 mini urządzenia z funkcja AirPlay wiec intuicyjne na mysl przyszedł mi AirPort express od appla który do dorwanie jest w okolicach 100 zł (1gen lub 2 gen tego jeszcze nie wiem). Ale później poszperałem i przypałętał mi się pomysł na zakup chromecast audio którego cena na portalach oscyluje w granicy 250 zł. Nie mam zielonego pojęcia czy jest sens dopłacać! Poszedłem z moim problemem na angielskojęzyczne forum audio na reddicie ale mam wrażenie ze mój problem nie został do końca zrozumiany. Wszyscy zaczęli polecać mi urządzenie wiim mini którego koszt to około 400 zł zaznaczając że warto dopłacić (tutaj znowu problem bo skad mam wiedziec czy sens jest dopłacać 4-krotność ceny AirPort express’a). I tu przychodzę z prośba i pytaniem - które urządzenie wybrac? Jedyne na czym mi zależy to jakosc dźwięku. Może warto jednak doinwestować tego wiim’a i pomyśleć przyszłościowo w kontekscie rozbudowy systemu? Prosze o pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...