https://www.cnet.com/news/onkyo-and-pioneers-2021-receivers-back-in-black-with-8k-video/
Zupełnie przeoczyłem to: https://forums.audioholics.com/forums/threads/onkyo-and-pioneer-receivers-getting-dirac-live.119357/
Ale też przyznam, że nieszczególnie śledziłem wydarzenia, więc kompletnie nie wiedziałem, że coś ciekawego jest na rzeczy.
Nowe modele
Onkyo TX-NR5100 | 5.2.2 | 2× 80 W | 4 wejścia | 2 wyjścia | $500 | czerwiec
Onkyo TX-NR6100 | 5.2.2 | 2×100 W | 6 wejść
cieszę się, że jest ktoś kto również podziela moje zdanie.
Dzięki Twojemu wpisowi przyszło mi do głowy, że tak naprawdę wszyscy posiadający sprzęt Yamahy z tym problemem powinni w miarę bezproblemowo być w stanie zwrócić sprzęt i odzyskać pieniądze. I nie ważne czy sprzęt nadal jest na gwarancji czy nie, ponieważ jest to wada ukryta która istniała od początku. Należy na pewno udać się do sklepu i zgłosić reklamacje oraz wskazać w niej wadę ukrytą. Następnie zażądać naprawy lub zwrotu