Skocz do zawartości

janeon09

Uczestnik
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Pomorze

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Macie racje, nie ma sensu kontynuować. Q21 - proszę wejść w zamówienia - zobaczycie jaki kolor "kupiłem" oraz proszę o przeczytanie wiadomości e-mail wysłanej do mnie z dnia: 21/04/2020 godzina: 11:23 odnośnie dostępności produktów. Pozwolę sobie podziękować za ciekawą dyskusję. PS. Tu nie chodziło o oczernianie stąd post był bez podawania produktów i sklepu. Chciałem poznać opinie ludzi. Temat zamknięty.
  2. Witam, Napisałem "bezosobowo" ponieważ chciałem zbadać jak działa ten wąski rynek sprzętu audio. Więc tak chodzi o sklep Q21. Tutaj pozwolę sobie zdementować, wypożyczyłem kolor "OPIUM" oraz moje zapytanie ofertowe o obniżenie ceny o 500zł dotyczyło kolor OPIUM (chyba, że wysłali Państwo mi inny kolor, nie posiadam palety barw firmy Roksan w domu) . Po otrzymaniu informacji, że koloru OPIUM nie ma i nie będzie dostępny, dostałem jednocześnie odpowiedź, że koloru Anthracite również nie ma (oferta na stronie nadal jest aktualna: https://www.q21.pl/roksan-kandy-k3-integrated-amplifier-anthracite.html) I wtedy dopiero zapytałem o kolor Charcoal. Co do oferty kredytowej potwierdzam, co do "atrakcyjnej oferty" tutaj mamy rozbieżny punkt widzenia. Polecam: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20071711206/U/D20071206Lj.pdf Artykuł 5 paragraf 3 "Postraszył" bardzo mocne słowo. Niech będzie. Państwo określają sposób działania przedsiębiorstwa. Wg. mnie promocja jest czymś ograniczonym czasowo lub ilościowo. Jeśli Państwo takich informacji nie podają to znaczy, że klient może kupić ile chce i kiedy chce (o ile oferta promocyjna na stronie jest nadal zamieszczona). Nie jest obowiązkiem konsumenta tylko sklepu by pilnować aktualizacji ofert na różnych kanałach sprzedażowych. Drodzy Państwo, ponownie, nie mnie oceniać w jaki sposób prowadzicie działalność gospodarczą. Jeśli proces wypożyczania jest dla Państwa nieefektywny to może warto go zrewidować? Polecam sprawdzić odsetek klientów, którzy finalnie dokonali zakupu po zakończeniu wypożyczenia urządzenia. Druga sprawa: nie otrzymujecie sampli od dystrybutora do wypożyczania? Jak nie, to może polecam spróbować takiego rozwiązania. Odejdzie koszt wyprzedaży produktu poniżej kosztów, jeśli uda się wypracować taką umowę. 1. Punkt - zgadzam się. Konwersacja e-mail przebiegała w sposób właściwy. Tutaj chodzi mi bardziej o sposób komunikacji wyprzedaży ostatnich sztuk produktu vs klient z wypożyczonym sprzętem, którego podaż się kończy. 2. Zamieszczam link: https://www.q21.pl/roksan-kandy-k3-integrated-amplifier-anthracite.html 3. Wydaje mi się, że jeśli mamy ofertę promocyjną, to powinna być określona w czasie i/lub z określoną liczbą sztuk. Co do podejmowania decyzji: cytowanie e-mail - mocne. Ma sens, natomiast pokazuje jasno podejście sklepu. Gdyby ktokolwiek mnie poinformował, że podaż produktu jest niska i trzeba podejmować decyzję szybko to bym tak zrobił, nie było by ani powyższej dysputy, ani rozbieżności zdań. Post celowo stworzyłem bezosobowo, bez sklepu by poznać opinie publiczną, branży. Tak jak napisałem, może mam zbyt wygórowane oczekiwania i jestem klientem roszczeniowym. Nie było moim celem szykowanie jakiekolwiek sklepu, osób. Cenię sobie b. szybką wysyłkę sprzętu do wypożyczenia (na następny dzień był), natomiast co do finalizacji mam sporo zastrzeżeń. Pozdrawiam,
  3. Witam wszystkich forumowiczów a w szczególności profesjonalistów, handlowców z branży bo tak trochę do was kieruję ten post. Jako klient, jestem zaskoczony podejściem jednego ze sklepów branżowych audio i chciałbym wam na chwilę obecną "bezimiennie" opisać sytuację i wysłuchać waszej opinii na ten temat. Może mam zbyt wygórowane oczekiwania ale jeśli kupujemy sprzęt za 5-6-7k PLN to oczekiwałbym profesjonalnego i rzetelnego podejścia. Opis sytuacji: Jestem zainteresowany zakupem wzmacniacza model X, cena standardowa 7000 PLN. Informacja o dostępności produktu: produkt dostępny, czas realizacji 1-3 dni robocze. Oferta promocyjna (nie ma podanych "ograniczonych ilości" czy oferta obowiązuje do: dd/mm/rr) obejmuje: 1. Wzmacniacz X kolor czarny - 5999 PLN 2. Wzmacniacz X kolor szary - 5499 PLN Doświadczony, nie kupuję w ciemno, jest opcja wypożyczenia. Piszę wiadomość, jestem zainteresowany wypożyczeniem, kolor czarny, cena, proszę o podanie warunków. Wpłacam kaucje, na następny dzień mam produkt. Poinformowany, że mam standardowo 14 dni na testy urządzenia. Po 11 dniach testu, zdecydowany na zakup, zadaję standardowo zapytanie ofertowe czy wzmacniacz X w kolorze czarnym może obniżyć do ceny 5499 PLN. Zdecydowany byłem na zakup przy cenie 5999 PLN ale zawsze warto próbować. Ku mojemu zdziwieniu otrzymałem odpowiedź, że kolor czarny jest niedostępny, jest jedynie dostępny kolor szary w cenie 5499 PLN (oferta na kolor czarny nadal znajduje się na stronie www). Odpisując zadałem pytanie ale co w momencie gdybym "wypożyczaka" chciał zamienić na finalny produkt (mam takie prawo), niestety odpowiedzi nie otrzymałem przy pierwszej próbie. Nie chcąc się poddawać, poprosiłem ponownie o odpowiedź i otrzymałem: Kolor czarny nie jest już produkowany, nie jest dostępny w salonie i u dystrybutora, OSTATNIE SZTUKI ZOSTAŁY SPRZEDANE W UBIEGŁYM TYGODNIU. Pozostaje w ofercie kolor szary oraz kolor brązowy. Dystrybutor nie posiada również na stanie koloru szarego (dzień wcześniej otrzymałem na niego ofertę cenową). I tutaj 3 punkty: 1. Czy to standard, że osobę zainteresowaną zakupem produktu X, mającego zapłaconą kaucję pare k PLN, zupełnie się "olewa" w procesie wyprzedaży ostatnich sztuk ? Czemu sklep nie poinformował, że mają ostatnie sztuki a ja jestem mocno zainteresowany zakupem więc warto podjąć decyzję. 2. Czy to standard, że na stronie www zamieszczane są oferty PROMOCYJNE na produkty niedostępne, wycofane ze sprzedaży ? Powyższe na kolor czarny i szary zamieszczone są do dziś, pomimo, że jasno wskazałem w mojej dyspucie ze sklepem, że oferty są i dostępność bez zmian 1-3 dni robocze. 3. Czy to standard, że oferta PROMOCYJNA nie ma jasno określonego terminu zakończenia promocji i/lub limitu sztuk o którym informujecie klienta? Po tej krótkiej dygresji, mówię, no dobra czarnego nie ma, szarego nie ma ale jest brązowy. W końcu liczy się brzmienie. Zadaje pytanie: w takim razie, jeśli powyższe oferty są nieaktualne to czy kolor brązowy obejmuje oferta promocyjna za 5499 PLN jako "zamiennik" ? NIE. Nie obejmuje. Cena to 6499 PLN. Również otrzymałem informacje, że podejmowałem decyzję zbyt długo. No tak, 11 dni w handlu to dużo, natomiast czemu miałbym się spieszyć jeśli oferta jest "bezterminowa" oraz "bez ograniczonych ilości" ? Czy macie podobne doświadczenia? Ja osobiście jestem zdziwiony (może nie słusznie) zachowaniem sklepu. Nie ukrywam, że liczę na odpowiedź ludzi z branży, jak oni by się zachowali w podobnej sytuacji. Dzięki!
×
×
  • Utwórz nowe...