Skocz do zawartości

777Albert777

Uczestnik
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. Cześć, Od mojego wpisu minęło już trochę czasu. Jak zapowiadałem poprowadziłem kabel LAN do salonu i od tamtego momentu nie doświadczyłem efektu przycinania się dźwięku. Z związku z czym uznaje temat za rozwiązany i zakończony. Mam nadzieje, że komuś przyda się ta informacja.
  2. U mnie na ustawieniu na TV DD, dźwięk dalej zrywa, nic to nie zmienia.
  3. Cześć, Dzięki za zaangażowanie w temat, Nie jestem pewien na 100%, ale chyba dokonałem odkrycia tego problemu. Podłączyłem TV do Internetu przez kabel LAN i przerywanie ustąpiło. Tłumaczyło by to nieprzerywanie np. na Netflixie, który ma lepiej zoptymalizowaną aplikacje niż np. Disney +. Bardzo nieoczywiste jest to, że nie wystąpiło u mnie kiedykolwiek, nawet najmniejsze przycięcie. Mam internet światłowodowy 750 mb/s i Router ASUS Rog Rapture GT-AX11000. W pomieszczeniu, w którym znajduję się telewizor mierzyłem około 300 mb/s na wi fi. Najprawdopodobniej, karta sieciowa w telewizorze Sony pozostawia wiele do życzenia, a dźwięk Dolby Digital + potrzebuje znacznie większych przesyłów. Muszę w takim razie zaprojektować transport kabla do pokoju, w którym znajduje się telewizor.
  4. Cześć, Dalej walczę w temacie. Udało mi się wykonać testy na telewizorze SONY KD 55XH9505 i nie zaobserwowałem na nim tego zjawiska!!! Zestaw testowałem przez około 2 tygodnie. W związku z czym problem leży po stronie danego telewizora. Dodatkowo zakupiłem prawie nowy amplituner Yamaha RX A2080 i na telewizorze, na którym mam problem, a wiec SONY KD 65X9505 dalej na Disney+ występuje zrywanie dźwięku. Sprawę zgłosiłem do sony suport i teraz trwa długa przygoda z firmą CS MIK, która odpowiada za naprawy telewizorów w Polsce.
  5. Pisząc DD+ wszędzie mam na myśli, że podczas korzystania z aplikacji Disney +, HBO Max , YOU TUBE Ale zwrócę uwagę.
  6. W ten weekend testowałem zagadnienie z aplikacjami i przesyłałem film z telefonu przez Chromecast na TV. Zaskakująco na Disney Plus przestało zrywać dźwięk. Niestety na YouTube dalej zrywa, HBO Max i Netflix jeszcze dobrze nie przetestowałem. Poniżej odpowiedzi: Czy sygnał jest ten sam? Amplituer wskazuje mi wszędzie DD+ Czy te aplikację na TV są zaktualizowane? Tak, cały czas to sprawdzam. Czy TV ma aktualizację? Tak najnowsza jaka jest. Powiem tak jeśli to raz działa a raz nie to nie jest to kwestia amplitunera a źródła. Ważnym testem będzie nagarnie na zewnętrzny dysk filmów z dźwiękiem dd+ Jeszcze jedna kwestia. Jest podłączone ARC HDMI czy optykiem? ARC HDMI na optyku nie zauważyłem tego problemu.
  7. Hmm ok, ciekawe czy plastation wysyła sygnał DD+ i faktycznie problemem są aplikacje czy PS wysyła inny format który nie wywołuje ,,błędu".
  8. Wczoraj znów 2h zabawy, przywracanie i tv i amplitunera do ustawień fabrycznych. Niestety żadnych zmian. Tak, podczas przycięcia znikają ikonki kolumn i napis dolby digital+. Jak na telewizorze wyłączę dolby digital+ i ustawie tylko dolby digital efekt jest ten sam. A jak dacie na chwile na stereo to jest dobrze? Ustawiłem tylko PCM, typowego stereo na dwóch przednich kolumnach nie testowałem. mogę sprawdzić. No to będzie coś z dekoderami w platformach stremingowych. Można coś z tym zrobić?
  9. Cześć, Również odświeżam temat z różnicą taką, że problem dotyczy amplitunera Yamaha RX-A3050 w połączeniu przez ARC HDMI z telewizorem Sony 65XH9505 to samo na 55XH9505. Podczas oglądania filmów na Disney+, HBO MAX, YouTube, player. Na Netflixie, TV, Spotify zrywania dźwięku nie zauważyłem. Wymieniłem kabel na 2.0 Audioquest Cinnamon, zmieniałem już chyba wszystkie ustawienia na TV i do 10 min nadal pojawia się efekt zrywania dźwięku. Niestety nie mam możliwości sprawdzenia amplitunera na telewizorze innej marki. Efekt na ustawieniach PCM i podłączeniu przez kabel optyczny nie występują, ale jakość drastycznie spada i szkoda nie wykorzystywać pełnych możliwości sprzętu. Szczerze pisząc nie mam już pomysłu, nie wiem czy to wina konfiguracji sony+yamaha, czy amplituner jest uszkodzony, czy z oprogramowaniem telewizora jest coś nie tak. Czy ktoś doszedł w tym temacie do jakiegoś rozwiązania?
×
×
  • Utwórz nowe...