Skocz do zawartości

aangel

Uczestnik
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

  1. Dzień dobry, jakiś czas temu zakupiłem wieżę Denon CEOL N10. Ściągnąłem na komórki aplikację Heos. Założyłem nawet konto na platformie Heos. Na to konto jestem zalogowany na wieży oraz na komórce (android). Oba urządzenia podłączone są do tej samej sieci przez WiFi (UPC). Niestety po wejściu w aplikację Heos i wybraniu 'moje urządzenia', widzę 'Denon CEOL' jednak po kliknięciu w to urządzenie dostaję informację 'Zagubiony w przestrzeni (Ustawienia urządzenia nie są w tej chwili dostępne'. Próby restartu (wieży, WiFi, aplikacji) nie pomagają. Z tego powodu nie jestem w stanie sterować urządzeniem przez aplikację. Na jednym telefonie mogę puścić jedynie radio internetowe (czyli jakieś połączenie jest), jednak na drugiej komórce mogą tylko zatrzymać muzykę puszczoną przez kogoś innego. Dodatkowo na tym drugim telefonie nie widzę przez spotify Denona. Mogę podłączyć się do wieży przez BT, ale wtedy muzykę przycina (co nie ma miejsca w przypadku słuchania muzyki na innych urządzeniach podłączonych przez BT. Czy coś jest nie tak z wieżą, którą kupiłem? Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Jeżeli jest tu użytkownik Denon CEOL N10 i może obsługiwać swoje urządzenie za pośrednictwem Heos'a to proszę o informację krok po kroku, jak połączył ze sobą urządzenia. z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...