Skocz do zawartości

Krzysztof Zachorki

Uczestnik
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    poland
  1. rekk1 - jesteś wielki dzięki bardzo to działa !!!!!
  2. Czyli nic się nie da zrobić ew. czekać na nowe update może coś poprawi? Ciekawe od czego to zależy , że u was działa a u mnie np. nie ? Chyba jestem jakiś gorszy sort! A gdzie można taki problem zgłosić ? Na stronie denona czy w apce Heos ?
  3. Heos App ver. 2.98.440. Denon AVR-X1600H ver. 2.98.451. Czyli się różnią? A zaktualizować się nie da bo pisze że wszystko aktualne !
  4. Witajcie. Mam problem od niedawna z apką Heos( chyba po ostatniej aktualizacji). Nie mogę odtwarzać playlist stworzonych prze ze mnie (serwer konta heos -niedostępny) Wczesniej działało wszystko OK. W swoje albumy i utwory wchodzę i wszystko działa tylko na playlistach nie działa. Nie pomaga reinstal heosa ani wylogowanie i zalogowanie na Tidala tego w aplikacji Heos. W tidalu na telefonie i komputerze wszystko dziala. Tylko na Heosie problem. Macie jakieś pomysły? A gdzie można taki problem zgłosić ? Na stronie denona w pl czy gdzie ?
×
×
  • Utwórz nowe...