Skocz do zawartości

KaroX

Uczestnik
  • Zawartość

    22
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Inowrocław

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wlasnie wróciłem ze sklepu Top Hi-Fi w Bydgoszczy, gdzie bardzo mili i profesjonalni Panowie wymienili mi kolumny na inny egzemplarz. Dostałem fabryczne nówki. Były zapakowane tak jak poprzednie . Szybkie oględziny w sklepie przy sztucznym świetle nie wykazały żadnych wizualnych defektów. Obejrzę je jeszcze w sobotę przy świetle dziennym. Sprawę uważam na ten moment za zakończoną. Bardzo dziękuje Społeczności Forum za wsparcie oraz załodze Top Hi-Fi w Bydgoszczy oraz z forum za szybkie załatwienie sprawy. Jestem w pełni usatysfakcjonowany.
  2. Wierzę, że temat będzie pozytywnie dla mnie zakończony i za to to dziękuję.
  3. Tak jak napisali Koledzy z Top Hi-Fi z forum jesteśmy w kontakcie i zostały podjęte działania także z Ich strony. Godzinę temu otrzymałem wiadomość od kierownika oddziału, gdzie zakupione zostały kolumny informację, ze udało sie znaleźć białe zapakowane fabrycznie i możliwe, ze jutro dojadą do sklepu. Oczywiscie, gdy sprawa będzie zakończona, to wszystkich Kolegów z forum poinformuje jak sprawa potoczyła sie.
  4. Najszybciej w sobotę, gdyż gdy wracam do domu to juz ciemno. Mam nadzieje, że do końca tygodnia będę juz miał wymienione kolumny na egzemplarz zapakowany oryginalnie bez skaz.
  5. Na razie czekam na informację ze sklepu czy jest możliwość ściągnięcia fabrycznie nowych na wymianę. W magazynie centralnym brak i oddziały muszą komunikować się miedzy sobą. Elac Niemcy też milczy.
  6. Dziękuje wszystkim za pomoc. Gdy będę coś nowego wiedział dam znać.
  7. Tylko, ze to prawdopodobnie nowki są (takie miały być). Taśma była przecięta z obu stron i słabo trzymała. Ale zszywki wyglądały na nieruszane. Mam nadzieje, ze uda sie kierownikowi sklepu, w którym kupiłem elaci sprowadzić nówki, gdyż ponoć juz resztki zostały. Wtedy byłbym usatysfakcjonowany. Jutro powinienem wiedziec jak sprawa będzie rozwiązana.
  8. Po upływie pół godziny. W piątek wieczorem kupiłem, a w niedzielę tez wieczorem rozpakowalem. Ta skaza przy zawieszeniu głośnika niskosredniotonowego ma znaczenie? Kolumny nie maja maskownic i razi to.
  9. Pytanie. Czy wedlug Was kolumny ze zdjęć są w porządku jako nowe i czy tak maja wygladac? Chciałbym poznac stanowisko drugiej strony, jeśli można.
  10. Z innego salonu. Na miejscu były tylko z półki, a takich nie chciałem. W centrali nie ma i chłopacy musieli ściągać z innego miasta.
  11. Mój błąd, ze nie kupiłem przez neta. W oddziale, w którym kupowalem jest bardzo miła obsługa i chciałem, aby Oni zarobili na prowizji. Takiego numeru to nie spodziewałem sie. Życie...
  12. Napisałem. Zobaczymy czy odpisza. Sklep to Top hi-fi. Osobiście mam nadzieje, ze to Ich wypadek przy pracy i wszystko dobrze skończy sie.
  13. Wedlug sprzedawcy są to nowe, zapakowane fabrycznie. Ślady po polerce ponoć są naturalne. Zastrzeżenia budzi pozostałość pasty poleskiej. Nie wiem jak to wyglada w dzień (mikro rysy), gdyż jak przychodzę z roboty to juz ciemno. Zacząłem narzekać i sprzedawca zgodził się ściągnąć białe. Czarne bardziej podobaja sie mi, lecz boje sie ze następne mogą być podobne. Białych ponoć tez więcej zostało. Dziękuje za wsparcie. Na razie pozostaje czekanie. Mam nadzieje, ze zakończenie będzie dla mnie satysfakcjonujące.
  14. Jestem po rozmowie ze sprzedawca. Wymieni mi na inna parę. Tym razem wezmę białe. Mają być nówki, nieotwierane. Tym razem dokladnie obejrzę karton. Bardzo dziękuję za odzew i pomoc. Poinformuję jak sprawa zakończy się.
×
×
  • Utwórz nowe...