Skocz do zawartości

Robert07

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. A no właśnie, najprostsza rzecz. Trzeba zresetować router. U mnie odłączanie zasilania prądowego routera nic nie dało, ale restart spowodował ponowne wyszukanie urządzeń w sieci wewnętrznej i działa jak trzeba. Dziękuję za podpowiedzi. Zamiast zacząć od najprostszych niestety przeszedłem cały proces sprawdzania aktualizacji i połączeń wszystkich urządzeń.
  2. W końcu i mnie dopadły te problemy po kilku latach bezstresowego użytkowania Yamahy CD-N301. Coraz trudniej połączyć się z tym odtwarzaczem pomimo, że na TV jest automatyczne połączenie, w samochodzie też( ale to przez bluetuth). Nic nie pomaga od momentu włączenia opcji Jam coraz trudniej uzyskać połączenie. Radio internetowe normalnie się łączy a Spotify nie. Wszystkie urządzenia są w sieci , Spotify Premium mam od lat... i wszystko działało przez parę lat.
×
×
  • Utwórz nowe...