Skocz do zawartości

Full Range Experience

Uczestnik
  • Zawartość

    14
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Bytom
  1. Trzeba też brać poprawkę na nagranie z telefonu🙂
  2. Tyle, że to już byłe pomieszczenia - to filmy sprzed kilku lat z zupełnie innych lokalizacji
  3. Dla zainteresowanych: bardzo dobry pomysł na ramę OB. Lekka, sztywna w pełni modyfikowalna - praktycznie nieograniczone zastosowanie
  4. Od przedniej deski do ściany z tyłu -118 cm, od osi do osi głośnika - 150 cm
  5. Pomiędzy głośnikami? Centrum do centrum?
  6. Marki brak. Pełne DIY🙂 Też tak kiedyś myślałem, grając na 28 metrach ... Ale OB grają teraz na 17m2 dedykowanego pokoju - i to zmienia postać rzeczy. Ważne jednak by mieć możliwość ustawienia ok 1m od tylnej ściany i jakiejś adaptacji To można zbudować w bardzo różnych kwotach - wszystko zależy od cen głośników i samej konstrukcji
  7. Nie za bardzo wiem co odpowiedzieć ... Co to jest "wymierna korzyść"? W rozumieniu różnic - bezwzględnie tak. Brak obudowy daje całkowicie inny efekt. Co do zasady pracy, ustawień, plusów i minusów warto przekopać internet hasłem "open baffle"
  8. W największym skrócie -po podłączeniu kablami wejść i wyjść (konieczne przejściówki XLR/RCA) najpierw musisz skonfigurować system pracy - w moim przypadku jako system dwudrożny. Potem ustalasz częstotliwość podziału i rząd oraz typy filtrów. Wszystko robisz w locie, słysząc od razu wyniki. Obsługa jest wbrew pozorom czytelna - menu daje wgląd w poszczególne zakładki, wewnątrz których przechodzisz przyciskami do poszczególnych parametrów których wartość zmieniasz pokrętłem. Masz możliwość zapisu wielu wersji ustawień. Bezwględnie - lektura instrukcji! Na tym etapie komputer i mikrofon nie są konieczne - wszystkich ustawień dokonujesz z panelu czołowego. Generalnie - wszystko można robić etapami
  9. To chyba co do zasady dość podobne urządzenia, ten DBX może jest bardziej zaawansowany. A Behringer to urządzenie - jak dla mnie - o niemożliwej do przecenienia użyteczności. Ma możliwość pracy jako 2 lub 3 drożna zwrotnicą, pozwala ustawić wyrównanie czasowe i ustowić korekcję modów pomieszczenia. Współpracuje z mikrofonem i PC
  10. Mam ją już 7 lat i radzi sobie znakomicie. Przede wszystkim może pracować z dosyć niskim podziałem a i wtedy na dole jej zakresu nie brakuje "masy". To daje duże możliwości pracy solo i w różnych zestawieniach. Z 15" Eminence Alpha 15A I jako samodzielny fullrange
  11. Wzmacniacze są dwa (biamping). EMS LB12 jest napędzany wzmacniaczem Rolof Audio Crimson 2A3 DHTSE, a bas (póki co...) starym NAD-em z lat 70-tych. Rolę zwrotnicy pełni Behringer DCX2496.
  12. Tak to wygląda z najważniejszej strony 🙂 Tak to wygląda z najważniejszej strony 🙂 Dwa razy poszło, sorry Pokój niecałe 17m2, wysoki na 2,9m
  13. Czemu lot😳🙂? Czemu lot😳🙂? Króciutki opis jest na audiostereo w wątku "Open baffle na aktualnie dostępnych głośnikach"
  14. Witam, OB v.3.0 EMS LB12 i Beyma 18LX60v2/s w układzie aktywnym
×
×
  • Utwórz nowe...