W zasadzie mogliby przyjąć do wiadomości, że coś im nie działa no i chociaż zapewnić, że zrobią wszystko aby działało, albo że się postarają o to. Ja, jako klient mam od razu lepszy odbiór, nawet jeżeli i tak nic nie zrobią. A gość od początku rozmowy chciał ją jak najszybciej zakończyć "bardzo dziękujemy że pan dzwoni ale w sumie po jaką cholerę? Bardzo uprzejmię proszę, kończ pan już". HBO pod tym względem lepiej wypadło.
Nie, zagranicznych for nie czytałem. Nikomu źle nie życzę ale oby było więcej osób z tym problemem to może coś zrobią ale widać nie spieszy im się. Jest to od wiosny, kolega tutaj z forum też pisał że tak ma a kilka opinii pod apką na Play Store też wskazuje na ten problem u innych i jak na razie nic.
Jak na szybko przeglądałem to gdzieś widziałem opinię, że HBO nie ma ale całkiem możliwe, że nie ma na start a trzeba samemu pobrać i wtedy działa.