Skocz do zawartości

maniutek72

Uczestnik
  • Zawartość

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Sztum

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. Kolumny sprawdzone sprawne. Udało mi się pożyczyć kolumny o podobnych parametrach i po 3 dniach użytkowania nagle pojawił się ten sam problem co utwierdziło mnie w sprawnych kolumnach. Dodatkowo coś nowego pojawiło się otóż potencjometr przy tych trzaskach ustawiony był na 37,5 przy próbie poglosnienienia na 40 nagle amplituner wyłączył się zaczęła mruga czerwona kontrolka i po ponownych uruchomieniu napis ,,instalacja,,. Jeszcze raz wyślę do innego serwisu pogwarancyjnego jak nie dadzą rady pójdzie na śmietnik.
  2. W przyszłym tygodniu jadę sprawdzić kolumny do firmy, która zaoferowała mi pomoc. Wg Pana z którym pisałem przekonany jest że to wada amplitunera wykluczył kolumny ale chce je zobaczyć a że 80 km to niedaleko skorzystam z oferty.
  3. Nie płaciłem. Diagnoza jest bezpłatna, dopiero po stwierdzeniu usterki jest wycena i pytanie czy naprawiać. Spodziewałem się, że taka usterka wystąpi na jednej kolumnie tym bardziej ,że nigdy nie grały powyżej 50 na skali 0-99 .
  4. Rozumiem w jednej ale obu ? taki stan jest na obu kolumnach nie na jednej dlatego podejrzewałem amplituner.
  5. Nie. Myślałem o tym ale wiesz jak ktoś ma sprzęt podłączony kable pochowane to nikt ot tak nie chce wyciągać tego wszystkiego stąd nawet nie proponowałem. Druga sprawa, że niewielu moich znajomych dysponuje jakimkolwiek sprzętem grającym. Pisząc o upalonym przetworniku to gdzie w Denonie ? i co nie znaleźli by tego ?
  6. Witam. Tak jak obiecałem po powrocie z serwisu dam znać co ustalono i jakie koszty. Sprzęt dziś wraca do mnie, od ubiegłego tygodnia kilka telefonów od technika który zajmował się moim Denonem, wysyłałem mu filmy z tym co się dzieje i jak to wyglądało u mnie. Wiele pytań ze strony serwisu i nic co mogło być przyczyną takiego zachowania technik nie znalazł. Denon był poddany wielokrotnym testom i w wynikach sprzęt w pełni sprawny. Zalecono mi szukać przyczyn poza Denonem, sugerowano zmianę okablowania podłączenie inne niż bi-amping ( tak miałem podłączone ). Cóż dziękuję za wszelką pomoc będę testował sam dalej zastosuję się do rad, to wszystko co mogę zrobić.
  7. Cześć. Samo zgłoszenie, rozmowa z serwisem bez zastrzeżeń ( Denon Store Warszawa ) ale ze względu na okres wakacyjny czas oczekiwania na diagnozę przez technika do 1,5 miesiąca więc poleży u mnie w domu. Wysyłka kurierem na mój koszt, diagnoza i wycena bezpłatna, po naprawie gwarancja i wysyłka na ich koszt. Może poszukam inny polecany serwis z Wawy. Tyle bez grania ciężko wytrzymać 🤪
  8. W przyszłym tygodniu wysyłam na serwis do Warszawy poinformuję po diagnozie co i jak tymczasem dziękuję.
  9. Łuk Pl resetu nie próbowałem może faktycznie wrócę do ustawień fabrycznych. Co do wyłączenia na godzinę powiem tak 2 m-ce temu miałem takie właśnie incydenty kilka razy miałem się tym zająć po powrocie z wakacji bo na drugi dzień wyjeżdżałem. Wszystko z kontaktu wyłączam jak wyjeżdżam i po powrocie zapomniałem o tych ,,trzaskach,, aż do teraz znowu. Na krótko pomogło ale to nie rozwiązuje problemu.
  10. Dziękuję za wszelkie rady będę naprawiał teraz szukam gdzie ? najlepiej miałbym w Gdańsku bo mogę dostarczyć. Wyslalem zapytania do w/w osób, firm. Co do zakupu na razie bez szans więc zostaje Denon.
  11. O chętnie ale nie mogę ... samochód zmieniłem więc rozumiesz Dziękuję, chyba tak zrobię
×
×
  • Utwórz nowe...