
kpkp
Uczestnik-
Zawartość
21 -
Dołączył
-
Ostatnio
Informacje osobiste
-
Lokalizacja
Katowice
-
Reset nie przywróci ustawień fabrycznych tzn oprogramowania pierwotnego zgadza się? tylko zostaje te aktualne …? Philips ma wysłać mi nowy soundbar a tego zabrać. Chciałbym uniknąć aktualizacji. Zastanawiam się czy to aktualizacja oprogramowania utraciła bas czy aplikacji, ale ja mam samą belkę jednak z wbudowanym subwooferem , więc musiało to dawać basu po ustawienia w PS FINE TUNE jak ustawiałem bas na minus 6 taki paradoks, może to był jakiś błąd systemowy, ale bas rozwalał. Wytłumaczycie mi w ogóle po co jest tyle tych aplikacji, której ja mam wzasadzie używać docelowo Ps Fine Tune? Entertainment? Wi-Fi music? Play-Fi?
-
Spróbowałem odłączyć sieć zrobić reset na nowo aplikację wgrać i niestety , bas jest żenada ja mówię o Basie z samej belki, gdyż wcześniej ona dudniła dosłownie a teraz brakuje subwoofera. chce zapytać czy instalując aplikację na telefonu gdy odnajdą aktualizacje belki czy muszę ją aktualizować czy mogę to pominąć? dzieki
-
Dzisiaj jak uruchomiłem aplikację „Entertainment” oraz „WiFi musić play fi” to pojawiła mi się aktualizacja i powiem Wam, że po niej wszystko mi się poprzestawiało i teraz jak wybieram bas na -6 w aplikacji to w ogóle nie ma basu a wcześniej właśnie na -6 miałem super bas (wiem ze nie logiczne bo na minusie , ale tak było) teraz jak wybieram -6 to w ogóle nie ma basu a na +5 jak jest ustawione to bas jest pożal się Boże. Próbowałem też na aplikacji PS Fine Tune ustawić i też lipa. Teraz mój tv lepiej gra (LG g3) lepiej basem niż ta belka chce zaznaczyć, że nie mam dodatkowego subwoofera, ale wcześniej sama belka super dawała bas do czasu tej aktualizacji . Jak jest u Was??? Próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne, ale nic to nie pomaga pewnie przez to, że oprogramowania już nie można cofnąć?
-
Powiem Wam, iż oddział philipsa w Polsce to jakaś tragedia tak jak ludzie piszą, aby się skontaktować z kimś bezpośrednio ważniejszym jakimś kierownikiem itp. Nie ma szans…, 30.10 otrzymałem odpowiedzieć, że wymienia mi sprzęt na nowy i do 48h zorganizują kuriera po odbiór dzisiaj jest 08.11 i nadal go nie ma… od 2 dni a dzisiaj pewnie znów wmawiane mi będzie, że mają nadal awarię systemu i nie mogą zlecać przesyłek…, jakby to była firma „kogucik” to rozumiem, ale jest to znana międzynarodowa firma i nie wierzę, że taka firma nie ma techników, którzy nie rozwiązali by problemu w 1 dzień a nawet powiem więcej w kilka godzin, poza tym jakieś standardy powinny być w zanadrzu w razie takich awarii szkoda gadać. Ciekawe ile potem będzie trwał wysłanie nowego sprzętu do mnie. Mam pytanie w ps5 mam zaznaczone PCM linear a mogę wybrać też Dolby, Dolby atmos itd zostawić PCM czy zmienić?.