Skocz do zawartości

Tomasz Mojsa

Uczestnik
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Piaseczno
  1. Tak zgadza się. Jednak sam problem pojawił się już ponad trzy tygodnie temu bez grzebania w połączeniach kabli na włączonym AVR. Podejrzewam jeszcze jedną kwestię. Często sprzęt wyłączałem z zasilania z listwy nie pozostawiając go na czuwaniu. Być może częste takie operacje mogły wpłynąć negatywnie na urządzenie. Jestem tego świadomy.
  2. Cześć , wszystko się zgadza. ZONE 2 jest wyłączona. ZONE 1 działa. Przywrócenie do ustawień fabrycznych i kalibracja nic nie pomaga - dźwięku brak. W ustawieniach można sprawdzić głośniki i ich poziomy. Tu niestety też nie słuchać szumu. Serwis sprawdził jedynie czy na wyjściach na głośniki jest przekazywane napięcie. Rzekomo jest. Ma takie wrażenie że albo jest to problem z oprogramowaniem albo coś przegrzewa się i siada jakiś element który odpowiada za przekazywania dźwięku. Właśnie siadłem przed TV . Odpaliłem sprzęt i jest dźwięk leci przez głośniki!!!??? Cud. Wczoraj za chiny ludowe AVR nie chciał puścić dźwięku przez głośniki. Męczyłem go 2 h był uparty do końca. Dzisiaj odpalam i jest . Nie nie zmieniałem od wczoraj. a dźwięk pojawił się nagle. Co wy na to. Obawiam się że czeka mnie serwis firmowy DEONO. Musiałby na to rzucić okiem ktoś kto miał i ma do czynienie ze sprzętem DENON. Podkreślę że wszystko wyłączyłem z zasilania na 24 h. Kolejna ciekawa uwaga. System chodził na podłączonych głośnikach 5.1. Mam jeszcze tylne dwa głośniki w układzie ( Surrond Back L i R). Postanowiłem podłączyć te dwa dodatkowe głośniki. W chwili wpinania surrond back L nastąpiło "tykniecie" tak jakby sprzęt na coś się innego przestawiał i dźwięk magicznie znika z wszystkich głośników. Od tej chwili dźwięku brak. Wracam do 5.1, AVR wyłączam z sieci na 10 min. Nic nie pomaga dźwięku brak.
  3. Chodzi o ZONE 2? W ustawieniach włączam ZONE 2. Na pilocie też można też to zrobić. Wydaje mi się iż nie jest to kwestia ZONE2. Przykładowo dzisiaj włączyłem AVR i dźwięk leciał przez głośniki. Po 1 h oglądania wyłączyłem AVR i włączyłem ponownie. Niestety już jest cisza. Wykonałem faktory reset i próbowałem ponownie przeprowadzić kalibrację Audyssey. Niestety kiedy przychodzi do testu poszczególnych głośników - cisza. Kilka dni temu kiedy działały głośniki, lewy surrond grał bardzo cicho i kalibracja nie przepuszczała mnie dalej gdyż czujnik nie wykrywał dźwięku z tego głośnika. Niestety są to bardzo dziwne objawy, które pojawiają się nagle i nie mają nic wspólnego z grzebaniem w ustawieniach. Może jakieś sugestie, czy czeka mnie serwis? System ma skonfigórowny nastepująco. AVR jest centrum. TV ORANGE podłączone jest do gniazda CABEL/SAT. TY do wejścia z ARC.. Konfiguracja wejść na AVR dla TV ORANGE jest w" Imput Mode" na HDMI. Może jeszcze jakieś sugestie? Martwi mnie niestety faktu iż przy próbie ponownej kalibracji nie słyszę dźwięku z wcześniej zdeklarowanych głośników. Po resecie wszystkie ustawienia wracają do fabrycznych i następuje ponowna kalibracja a tu cisza?
  4. Dzień dobry, proszę o pomoc i ewentualnie poradę w poniższym temacie. AVC przez jakieś 2 lata działał w miarę poprawnie. Nie wspomnę o kłopotach z sparowaniem AVC z dekoderem ORANGE. Raz sygnał łapał raz nie ( objawy : raz był obraz raz nie) . Od kilku dni mam problem z dziękiem . AVC po włączeniu telewizora i dekodera nie podawała dźwięku. Próbowałem różnych ustawień - brak dźwięku. Postanowiłem od nowa przeprowadzić kalibrację. Niestety system nie widzi podłączonych głośników? Wszystko jest tak jak było przed zaniknięciem dźwięku. Oddałam AVC do sprawdzenia do serwisu. Serwis stwierdził iż sygnał na głośniki jest podawany. Niestety kiedy wrócił do domu nadal AVC nie widzi głośników? Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...