Skocz do zawartości

Michal1982

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Cześć, tak, telewizor mam ustawiony na automatyczne update i jest najnowsza wersja, co do soundbara to nie udało mi się znaleźć żadnej informacji jak to zrobić i czy w ogóle się da. Cześć, wydaje mi się, że tak właśnie zrobiłem, wyłączone eARC, pokazuje, że jest zwykłe HDMI i włączone Dolby Atmos, w takiej konfiguracji nadal działa tylko sygnał Dolby - zielona dioda, powinna być cyjanowa przy Dolby Atmos
  2. Cześć, kupiłem soundbar Polk Audio Signa S4 i mam problem z poprawnym połączeniem go z telewizorem Samsung Q77AA. Problem polega na tym, że nie działa Dolby Atmos. Soundbar jest podłączony przez gniazdo HDMI eARC. W ustawieniach TV widać połączenie „HDMI (eARC)”, Dolby Atmos jest włączone, ale podczas odtwarzania np. filmu na Prime Video dioda na soundbarze pokazuje, że sygnał to PCM. Nie mogę włączyć opcji „Passthrough” przy uruchomionej aplikacji – jest niedostępna. Opcja pojawia się tylko wtedy, gdy jako źródło wybiorę sam soundbar (Signa S4), ale wtedy ekran robi się niebieski i nic nie da się oglądać. Gdy wracam do telewizora lub aplikacji, opcja „Passthrough” znika i zostają tylko tryby „PCM” lub „Auto”. Ciekaw jestem, czy można jakoś ustawić źródło na "soundbar" oglądając np. prime video lub inne aplikacje. Siedzę nad tym od rana i już tracę cierpliwość 😅 Jedyne, co udało mi się uzyskać, to zielona dioda*(czyli sygnał Dolby – ale nie Atmos), po wyłączeniu eARC i przełączeniu na zwykłe HDMI. Czy ktoś miał podobny problem i wie, jak to poprawnie skonfigurować?
×
×
  • Utwórz nowe...