Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam, 

Sprawa wygląda w taki sposób, od dłuższego czasu do swojego użytku codziennego korzystam ze słuchawek DT 990 Pro 250 Ohm, wiedziałem, że jest to duża impedencja i prawdpodobnie będę potrzebował dac'a + wzmacniacza, ale skończyło się na tym, że korzystam z nich około pół roku i nie spotkałem się z problemami z niewystarczającą głośnością a jakość dźwięku jest bardzo zadowalająca. (na wstęp powiem, że jestem bardzo zielony w sprawach audio więc niech nikt się nie przerazi) 
Ale natrafiłem na ciekawą ofertę która ostatecznie wyniosłaby mnie 850zł i jest to:
- Aune Flamingo BD (czy bluetooth to dobra opcja czy raczej myśleć o szukaniu przejściówki USB > Coaxial)
- iFi Audio iPower X (12V) (jak dla mnie bajer ale dorzucony za darmo do zestawu więc jeżeli ktoś miał styczność może powiedzieć czy ten produkt ma większy sens)
- Topping L30
No i koniec końców czy taki zestaw ma sens i czy naprawdę poprawi to jakość moich słuchawek.

Pozdrawiam

Napisano

Odpowiadając na ostatnie pytanie: tak, dac/wzmak poprawi brzmienie każdych słuchawek. Ale nie napisałeś co jest obecnie źródłem. Co do aune nie wiem po co przejciówka usb - coax skoro masz tam wejscie i usb i coax...? BT to zawsze najgorsze rozwiązanie i lepiej wtedy wejść po prostu w dedykowane do tego celu sluchawki. Co do innych sprzętów to niedawno był tu wątek dotyczacy DT 770 - bliźniaczych słuchawek zamkniętych, poczytaj, może coś wyczytasz. Co do sygnatury dźwiękowej DT 990 to uważam, że lampa do nich nie pasuje , przynajmniej jak dla mnie było po prostu za ciepło, za nisko, zamulone. Ale ta lampa w aune to chyba wiele nie wpływa na brzmienie, więc nie oceniam. 

Napisano
16 minut temu, fp74 napisał: