Jooseph Napisano 25 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 sierpnia 2009 Witam. Jestem od jakiegoś czasu szczęśliwym posiadaczem tych głośników komputerowych. Bardzo cenię sobie jakość dźwięku, większość utworów na moim HDD to Looslessy (FLAC, APE, WavPack itp.). Spotkałem się jednak na niektórych forach z opinią, że głośnikom tym przydałoby się dobre wytłumienie. Dodam, że w sprawach audio jestem raczej laikiem. Przymierzam się do zakupu karty dźwiękowej Audiotrak Prodigy HD2, niestety narazie brak funduszy. Głośniki są podłączone go PC kablem od Microlaba (dołączony do zestawu). Druga kolumna połączona z pierwszą jakimś dorabianym kablem. Firmowy był za krótki. Zauważyłem jednak, że przez ten dorabiany kabel w drugiej kolumnie słychać trzaski przy większych głośnościach. Jakie polecacie kable do połączenia kolumn i do PC, jakieś rady dotyczące wytłumania tych głośników? Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 27 sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 sierpnia 2009 Cześć, juz kiedyś zerkałem na te micorlaby ale przyznam sie szczerze,ze chciał bym posłuchac tych głośników... a nie mam gdzie...A zadam pytanie czy dla ciebie one grają źle ? niby proste pytanie..ale jednak..kabli - dostatek na allegro .. patrz na kable w cenie ok 30-40zł z regoly poziom ok a do takich głośników w sam raz zapewne Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jooseph Napisano 28 sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2009 Według mnie grają bardzo dobrze Pewnie rozwinęłyby skrzydła przy lepszej karcie dźwiękowej, ale narazie jeszcze sie z moim Creashitem pomęcze ;P Tych głośników nie ma nawet co porównywać do plastikowych bubli sprzedawanych w supermarketach po kosmicznych cenach. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...