Nyarla Napisano 22 sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2013 Siema. Poszukuję słuchawek nausznych i już opisuję do czego są mi potrzebne. Warto dodać, że jestem kompletnym laikiem w tym temacie, więc wyrozumiałość jest wskazana Zasoby operacyjne: do 130zł. Słuchawki nauszne, do słuchania głównie na dworze ( duże miasto + komunikacja miejska), więc ważne tłumienie dźwięków. Słucham z odtwarzacza Sansa Fuze bądź z telefonu HTC bluesa, jazzu i ska, więc instrumenty dęte i gitary muszą być dobrze słyszalne. Z góry dzięki za wszelkie propozycje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma1984 Napisano 22 sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2013 Wybór dość spory, ja od paru lat jestem zadowolony z Creative Aurvana Live. Dużo ludu je chwali. z innych znalazłem, patrząc na inne sklepy, cena przystępna. http://www.q21.pl/audio-technica-ath-sj33-bk.html Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nyarla Napisano 22 sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2013 Nad audio technica właśnie się zastanawiam. Możesz cokolwiek dobrego powiedzieć o tych: http://allegro.pl/sluchawki-maxell-audio-w...3485987327.html? O Maxellach słyszałem wiele dobrego, a tu design mi odpowiada. No i cena wiadomo, też git. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma1984 Napisano 22 sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2013 Jak Maxelle zagrają to nie powiem, co zauważyłem to są cięższe. Szukasz słuchawek przenośnych, Audio Techniki są bardziej kompaktowe, ważą 110gramów, a MAxxele 240g. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...