Aga Skórzak Napisano 27 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 27 sierpnia 2021 (edytowany) Hejka. Czy orientuje się ktoś czy można kupić jakieś głośniki do audi a3 8l 3 drzwiowej najlepiej do 200 zł? Budżet malutki ale jestem zielona w temacie i nie wiem czy można coś kupić w tej cenie co będzie jakoś w miarę dobrze grało? Radio to Pioneer modelu nie znam 😬 Edytowano 27 sierpnia 2021 przez Aga Skórzak Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winnetou Napisano 28 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2021 22 godziny temu, Aga Skórzak napisał: Hejka. Czy orientuje się ktoś czy można kupić jakieś głośniki do audi a3 8l 3 drzwiowej najlepiej do 200 zł? Budżet malutki ale jestem zielona w temacie i nie wiem czy można coś kupić w tej cenie co będzie jakoś w miarę dobrze grało? Radio to Pioneer modelu nie znam 😬 Nie wiem w jakim stanie są obecne głośniki ale jeżeli są sprawne, to moim zdaniem lepiej jest wygłuszyć drzwi niż wymieniać głośniki na nowe. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aga Skórzak Napisano 28 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2021 6 godzin temu, winnetou napisał: Nie wiem w jakim stanie są obecne głośniki ale jeżeli są sprawne, to moim zdaniem lepiej jest wygłuszyć drzwi niż wymieniać głośniki na nowe. Tamte się nie nadają już do niczego 😄 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winnetou Napisano 29 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 29 sierpnia 2021 23 godziny temu, Aga Skórzak napisał: Tamte się nie nadają już do niczego 😄 Znajomy w swojej A3 miał Focal R-130S2. Przy okazji montażu tych głośników wygłuszył drzwi i muszę przyznać, że grało to naprawdę fajnie. Pamiętaj tylko, że do montażu głośników będą potrzebne dystanse montażowe z MDFu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...