maly

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

O maly

  • Ranga
    Debiutant
  1. Do niedawna posiadajac niczym niezmacony umysl bez watpienia siegnalbym po jakis amplitunar Yamahy. Dzis jednak nie wiem nic. Powiem tak: co jest warte grzechu za ok 3000zl? P.s. Amplituner - kino 15% muzyka /doslownie wszystkie gatunki/ 85%.
  2. To moj debiut na forum wiec klaniam sie wszystkich. Mam zamiar kupic dobry sprzecik ale .... no wlasnie kiedy zabieram sie za przeliczanie siwieje. Dajmy na to: Yamaha RX - V1700 to 910W mocy calkowitej. Zakladajac, ze bedzie pracowac 6h dziennie to otrzymujemy 149.4 kWh miesiecznie i to mnie wlasnie przeraza. Czy w trakcie normalnej pracy sprzetu dochodzi do takiego zuzycia? Czy pobor pradu jest moze duzo mniejszy? Jak to sie ma w praktyce, a nie w teorii jaka prezentuje? Dzieki wielkie za okazana pomoc.