Skocz do zawartości

mac

Uczestnik
  • Zawartość

    6
  • Dołączył

  • Ostatnio

O mac

  • Ranga
    Debiutant
  1. Zestaw stereo

    Ok, dzieki za podpowiedz, bede szukał
  2. Zestaw stereo

    Dzieki za odpowiedz. Z racji tego, ze jak wspomniałes, umiejscowienie kolumn moze byc problemem, zdecydowałem ze zaczne o tanszych zestawow zeby zobaczyc, przesłuchac jak sie wszystko zgra. I nastepnie krok po kroku go modernizowac. Kupiłem wzmacniacz - ROTEL RA-920AX. Teraz chciałby kupic do niego komny WHARFEDALE DIAMOND 8.3 i zobaczyc jak to zagra. Chyba ze miałbys inna propozycje do około 600 zł? Co do ustawienie, bede kombinował jak juz bede mial na czym. Postaram sie przestawic sofe i zrobic wiecej miejsca na lewa kolumne. Co do barwy dzwieku, racze ciepły z uwydatnionym basem. pozdrawiam
  3. Zestaw stereo

    Witam, chciałbym prosić o pomoc w wyborze odpowiedniego sprzętu. Z racji przeprowadzki poszukuję odpowiedniego nagłośnienia i zdecydowałem się na zestaw stereo: wzmacniacz + tuner + kolumny. W starym mieszkaniu korzystałem z wiekowego kina domowego onkyo a następnie mini wieży. Mój budżet to około 1500 więc poszukuję raczej sprzętu używanego. Do sprzetu chciałbym podłaczyc laptopa oraz dekoder nc+ i playstation 3. W tm celu w niedalekiej przyszłosci mysle o kupnie DAC (Fioo D03K) i podłaczenie TV ze wzmacniaczem. Dysponuję równiez odtwarzaczem CD onkyo który chciałbym wykorzystac tymczasowo (do czasu dozbierania funduszy na lepszy). Słucham bardzo różnej muzyki, od led zeppelin poprzez queen aż do muzyki klubowej, progressive, deep house. Jeśli chodzi o wielkość pomieszczenia to jest to trudno ustalic poniewaz mieszkanie ma charakter otwarty. W załączniku szkic wraz z proponowanym przeze mnie ustawieniem głośników. Dodatkowo nad kuchnia znajduje sie wejscie na antresole, co zwieksza wyskosc pomieszczenia na okolo 5m. Po lekturze oraz przeszukaniu internetu, wstepnie zainteresowany jestem: wzmacniaczem Cambridge Azur 640a V2 (moge miec używke za ~ 700zł), nie wiem jakie kolumny do tego. W moim mieszkaniu raczej kolumny podłogowe, ewentualnie monitorki plus subwoofer. Chciałbym zeby bas był wyrażny. Jaki tuner do tego? Prosze o pomoc w wyborze oraz inne propozycje konfiguracji. Z góry dziękuję za odpowiedzi
  4. Zestaw stereo do 10m2

    Dziekuje bardzo za porady. Zabieram sie do porównywania i mam nadzieję, ze niedługo sie na coś zdecyduję bo troche tego sprzetu jest;)
  5. Zestaw stereo do 10m2

    CD dokupię później, na razie bedę korzystał z Onkyo z innego zestawu. Jeśli chodzi o miniwieże plus monitorki i sub to jaką bys polecił? Wydaje mi się, ze za taka sume można kupić coś większego, ale jestem otwarty na propozycje. Im więcej porównam tym lepszy sprzęt wybiorę
  6. Zestaw stereo do 10m2

    Witam, po zebraniu funduszy nadszedl czas na ich wydanie;) mam ok. 2000 zl na zestawik stereo do pokoju 10m2. Skłaniałem sie do kupna sprzętu nowego jednak po ostatniej lekturze, coraz bardziej myśle nad używkami. Nie mam jednak zbyt dużej wiedzy, dlatgeo tez proszę o pomoc, propozycje jakiegos fajnego sprzętu. Słucham głownie muzyki deep/tech house, drum'n'bass, ale czasem bardziej spokojnej, z mniejszym basem. Chodzi mi na razie o amplituner/wzmacniacz+tuner plus kolumny (raczej podstawkowe z racji małego metrażu). Z góry bardzo dziękuję za każdą opowiedz
×