Skocz do zawartości

mckalyka

Uczestnik
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

O mckalyka

  • Ranga
    Debiutant
  1. JAMO 416

    Polecam Pioneera 917. U nnie razem z jamo 606 brzmią cudownie
  2. Pioneer+jamo

    Twoje zdanie akurat mnie nie interesuje. Niemasz napewno pojecia na temat tego amplitunera, najprawdopodobnie widziałeś go tylko na obrazku więc sie nie wypowiadaj.
  3. Pioneer+jamo

    Ponieważ mój poprzedni wątek został zamknięty, a być może ktoś jest zainteresowany kupnem KD do 3500zł to chciałem się podzielić moimi odczuciami na temat mojego zakupu. Do zakupu KD przymierzałem się od dłuższego czasu i na początku chciałem jakiegoś Samsunga do 1300 zł, doszedłem jednak do wniosku że lepiej dołożyć i kupić coś lepszego i mój budżet wzrósł do 2000 zł. Niedawno mój kumpel za troche ponad 2000 kupił Onkyo 505/405/M-audio700. On był zachwycony, mnie natomiast dzwięk nie przypadł do gustu, a czytając na temat głosników z M-audio szybko o tym zestawie zapomniałem. Niemal od samego początku byłem zdecydowany na Pionieera ponieważ miałem już DVD z tej firmy i dzięki Gufiakowi był to najlepszy zakup jakiego dokonałem. W końcu mój budżet wzrósł do 3500 a wybór ograniczyłem do zestawów: Pionier 917/400/Jamo 606 Onkyo 505/504/Quintas 500 Zdecydowałem się na Pionieera bo zarówno dzwięk jak i wygląd bardziej przypadł mi do gustu i nie żałuje. Poza tym wybór ten wydaje mi się bardziej przyszłościowy. Za jakiś czas będę chciał DVD wymienić na nagrywarke, lub odtwarzacz HD i patrzeć na aktualne ceny innych odtwarzaczy DVD na pewno taniej mnie to wyjdzie niż bym chciał kupic HD z Onkyo. Ale po kolei: DVD – nie jest jakieś wybitne, ale mi wystarcza. Obraz jest czyściutki, obsługa bardzo prosta i intuicyjna. Jako minusy mogę wymienić nijakie menu (przez lata nic się nie zmieniło) i minimalna czcionka napisów, ale jak już wspominałem można temu łatwo zaradzić J Amplituner – bardzo prosta obsługa, ładny wygląd, mnogość ustawień, a w połaczeniu z głosnikami Jamo „mocny” czyściutki dzwięk. Pilot – rewelacja ! Słyszałem niepochlebne opinie na jego temat, ja natomiast mogę go tylko zachwalać. Bardzo dobrze leży dłoni, łatwa konfiguracja. Oglądając film za jego pomocą obsługuje telewizor, DVD i amplituner bez konieczności „przełączania” go na konkretny sprzet. Głośniki… nie wiem od czego zacząć. Wyglądają ślicznie, brzmią z-------e. Zawsze myślałem że nie da się oglądac filmu z dzwiękiem 5.1 bez subwoofera bo to nie to co miało być, ale myliłem się. Dźwięk rewelacja !!! Nie jestem jakimś wielkim znawcą w świecie audio, ale dla mnie rewelacja. Jestem zachwycony tym zestawem, ale to tylko moja opinia, z która na pewno nie jeden się nie zgodzi J
  4. Jaki amplituner Pioneera ?

    Kupiłem Pioneera. Po krótkich testach moge powiedzieć że jestem zadowolony. Jedyny minus to taki że nie dostałem instrukcji w jp
  5. Jaki amplituner Pioneera ?

    weddług mnie dvd jest takie same (wyglądają podobnie, mają identyczne menu, wydaje mi sie że 405 to pioneer 400 z napisem Onkyo) Miałem dvd z pioneera, sony, panasonica, lg i Pionner bije je wszytskie.
  6. Jaki amplituner Pioneera ?

    Po długim namyśle zdecydowałem sie wybrać między: a) Pioneer 917/400/jamo s606 b) Onkyo505/405quintas500 Co wybralibyście ?
  7. Jaki amplituner Pioneera ?

    Kurcze już nie wiem... zależało mi na pionierze ze względu na dosyć mały pobór prądu (w porówniu z onkyo 505 mniej o ok. 100W) i na bardzo dobre dvd, które może być jeszcze lepsze dzięki "gufiakowi" Nie mam niestety możliwości odsłuchania zestawu, ale wierze w marke i mam nadzieje że sie nie zawiode. Pozdrawiam
  8. Jaki amplituner Pioneera ?

    Ma początku miałem przeznaczone 2000 zl teraz już3500 kupie chyba 917/400/koda 702.
  9. Jaki amplituner Pioneera ?

    Tak też zrobie kupie 917. dzięki za pomoc
  10. Jakie DVD wybarć (do 500 zł )

    Hmm powiem że niewiem Nigdy nie myślałem o zakupie dvd po kątem portu USB. Dla mnie ważne jest alby czytał divx, a pionieer ze zmodyfikowanym softem robi to znakomicie.
  11. Jaki amplituner Pioneera ?

    Moge dopłacić Planuje zakup całego kina. Oglądałem w Avansie taki zestaw: Amplituner pioneer 817, DVD DV-400 i zestaw kolum z subwooferem koda 702 za 2999zł. Ale zastanawiam sie nad zamiana 817 na 917.
  12. Jakie DVD wybarć (do 500 zł )

    Ja polecam Pioneera. Miałem dv 2850 ze zmodyfikowanym firmware "Gufiaka" Chodził jak burza Ze zmodyfikowanym softem nie tylko były większe napisy, ale nawet można było mnieniać ich kolor Teraz kupuje DV 400
  13. Jaki amplituner Pioneera ?

    Witam wszystkich. Mam zamiar kupić kino domowe i zastanawiam sie który amplituner wybrać Pioneer VSX 817 czy VSX 917. Czy mógłby mi ktoś pomuc w dokonaniu dobrego wyboru ?
×