Skocz do zawartości

komoornik

Uczestnik
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

  1. Gwarantem jest dokładnie dystrybutor sprzętu. Na chwilę obecną wygląda na to, że droga zgłoszenia tego w ramach gwarancji jest praktycznie zamknięta - nie będą chcieli tego naprawić bezpłatnie. Pozostaje odpowiedzialność sprzedawcy - niewykluczone, że w ramach niezgodności towaru z umową zgłoszę się do sprzedawcy z zestawem ampli + kolumny.
  2. Kontaktowałem się ze sprzedawcą i dystrybutorem. Nie mam za bardzo technicznych możliwości aby oczekiwać w ciągu dnia kuriera, który miałby odebrać kolumny, więc postanowiłem oddać je do sprzedawcy. Dzisiaj zadzwonili do mnie ze sklepu - są niby po kontakcie telefonicznym z serwisem. No i na dzień dobry zaproponowali mi super korzystne rozwiązanie - wymiana tweeterów przez nich. Koszt 190 zł / sztuka plus 100 zł robocizna. Twierdzą, że uszkodzenie wynika z mojej winy. Mogą wysłać kolumny do dystrybutora, ale mam ponosić koszty kuriera. Ewentualnie mogą wysłać same tweetery do diagnozy. Oczywiście nie zgadzam się z decyzją. Najbardziej chory jest fakt, że mam płacić za kuriera jeśli ma być diagnoza serwisu. Co robić?
  3. Ampli: HK 3490 Kolumny stereo: Monitor Audio BX6 Zestaw ma 6 miesięcy. W niedzielę w trakcie słuchania muzyki przy mniej więcej -15dB coś "pyknęło" w głośnikach i przestały kompletnie grać tweetery. Wczoraj zabrałem ampli do znajomego i podłączyłem jego kolumny - wszystko ok. Dzisiaj dodatkowo podłączyłem inny ampli do kolumn - brak wysokich tonów. Kolumny są oczywiście na gwarancji. Tylko tak czytam warunki tej gwarancji i zastanawiam się, czy nie będą "kombinować" jeśli chodzi o gwarancję. Sprzedawca (nie tylko ten jeden w sumie) sam polecał taki zestaw ampli z kolumnami, mówiąc że dobrze będą do siebie pasować. Czy to, że przestały w jednym momencie grać tweetery w obu kolumnach jest normalne? Jaka może być tego przyczyna? Dodam, że głośniki były wygrzewane kilkadziesiąt godzin.
×
×
  • Utwórz nowe...