Skocz do zawartości

Przemek1991

Uczestnik
  • Zawartość

    22
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Przemek1991

  • Ranga
    Debiutant
  • Urodziny 15.10.1991
  1. aha , chcialem sie tylko dowiedziec bo budzetem nie dysponuje duzym , ale moze nie dlugo cos lepszego upoluje . Mam jeszcze kilka pytan : - Czy amplituner/ wzmaczniacz musza miec wieksza wartosc OMÓW niż kolumny?, czy moga miec taka samą?? - Czy Musze kupowac Super odtwarzacz CD aby to grało, czy mogę kupic zwykłe DVD za 100 zl np i podlaczyc pod amplituner/wzmacniacz?? Z góry dziekuje
  2. Witam Was. Jestem absolutnie ,, zielony'' jeśli chodzi o wieże JVC SP - E31. Mam okazje ją kupic jutro lecz nie wiem czy nie jest to przypadkiem za slaba wieza do naglosnienia 12m2?, jak z jakoscia dzwieku jesli chodzi o ten model i o tamte lata tej wiezy ??, Nie planuje kupna do jakiegos budzetu, ale zainteresowała mnie własnie ta oferta, oraz jeszcze druga Aiwa Pozdrawiam i prosze o pomoc z góry dziekuje
  3. Hmm i najlepsze jest to, że te dwa pierwsze sprzety sa najtanśze, A dlaczego odrzucasz technicsy??, W pionerach sa kolumny soundWava
  4. Jak narazie w mojej okolicy znalazłem 4zestawy O to Kenwood ( Kolumny Kef c 40 z nieoryginalnymi głosnikami) oraz Pioneer ( Kolumny SoundWave), Technics SC-EH500 oraz Technics ( kolumny altusa 75) jakie wasze opinie?? Czekam i z góry dzięki!
  5. Mam mozliwość odsłuchu gdyż sprzęt znajduje się 25 km od mojej miejscowości, cena to 500 zł do negocjacji, po rozmowie telefonicznej możliwe ze do 450 zł może zejdę , także to kwestia dogadania sie na miejscu poprostu po odsłuchaniu. No skoro nie sa oryginalne głosniki tylko kolumny same więc tym bardziej na miejscu wszystko sie okaże jak to gra . chciałbym aby sprzęt służył mi do nagłosnienia 12m2 pokoju z odczuwalnymi niskimi tonami, ogladanie filmów, podlączenie do laptopa (jeśli takowe ma), zachowując przy tym oczywiśćie srednie i wysokie tony, od czasu do czasu lubie posłuchać głosniej sobie . Mam nadzieje ze Amplituner potrafi nagłośnic dobrze wtedy bedzie ciekawie, gdyz w przyszłosci oczywiscie kolumny mógłbym zmienić . PS: Jeżeli moge dostać coś co odpowiada moim wymaganiom do 600 zł to prosze bardzo o porady . Oczywiście tylko biore pod uwagę dojazd na miejsce czyli w moim przypadku to Okolice Trójmiasta tzn : Gdańsk, Gdynia, Sopot, Starogard Gdański, Tczew, Malbork, Gniew jak i mniejsze miejscowości. MIESZKAM W TCZEWIE Z góry dziekuje
  6. Witam chciałbym zakupic sprzęt stereo do 600zł. Z uwagi na to że miałem juz przypadek wcześniejszy kupna sprzętu przez portal internetowy i musiałem go koniecznie odesłac spowrotem, chce kupić na terenie trójmiasta bądz okolicach jak Tczew,Starogard Gdański, Malbork i okoliczne mniejsze miejscowości. Znalazłem nie daleko mnie taki oto sprzęt, który prezentuje na zdjeciu niżej Kenwooda z kolumnami Kef C40. Co sądzicie na temat tego sprzętu??, budżet do 600zł ( w tym chciałbym aby był amplituner, Cd odtwarzacz i kolumny) Z góry dziekuje!!
  7. Propozycje?? , no w takim budzecie wiem ze wymagan miec nie moge ale tak aby nagłosniły 20m2 w sposob ,, Zadowalający''
  8. A wiec jak pisałem w nowym temacie, chciałbym zakupic odtwarzac CD do 150 zł wzmacniacz lub amplituner do 250zł oraz kolumny do 200-250zł, Najlepiej tak dobrze dobrac sprzet aby nie przekroczyło 600zł . pokój 20m2, Kolumny mogą byc podłogowę, chodz mysle ze narazie beda stac na biurku do komputera. Lubię muzykę z nowosci radiowych typu RMF Maxx, czasem lubie remixy z hardstyl'owym basem, badz house music typowo klubowa muzyka . Prosze o pomoc Pozdrawiam!
  9. Witam was , ze względu na sprzedaż nie udanej wieży w zakupie, chce kupic odwtarzacz Cd do 150zł, wzmacniacz do 250zł . Mam na uwadze to : Pioneer PD-S501 VS DENON DCD 635, Jesli chodzi o Wzmacniacz to PIONER A- 209R. Chciałbym aby miały podlaczenie pod kolumny 6 lub 8 omów Proszę o Opinie Pozdrawiam!
  10. juz jest załatwione wszystko i wysyłam sprzet jak tylko dostane pieniadze na konto od sprzedajacego , dogadalismy sie jakos czyli facet jest jeszcze na poziomie, ale fakt faktem nie potrzebne jest to wszystko.. Wartosc 350zł
  11. Wieża jednak odtwarza płyty Cd ,bo kupiłem oryginalna z czasopisma dla testu poprostu i odtwarza ale.....głosnosc jest straszna, dopiero zaczyna grac powyzej volume 15 gdzie powinno tak grac zapewne na 2-3 a nie na 15-20. Sadze ze to moze byc potencjometr ale powstał kolejny problem gdyż przestała sie wysuwac stacja CD, mieli dyskami, komunikat open miga co chwile i znika i nie moze wysunac CD... Oddaje wieze spowrotem. Wieza nie byla kupiona na allegro lecz na tablicy
  12. Dzieki za pomoc i checi w poszukiwaniu , hmm no jest ciezko tutaj w trojmiescie jak juz to drozsze sprzety a moj budzet narazie nie jest wystarczajacy moze w przyszlym miesiacu . Jesli chodzi o oferty to znalazlem jeszcze inne zestawy np jak technics sl-eh 560 oraz ,, tutaj ciekawa opcja'' Wzmacniacz Yamaha Htr-5930 i kolumny M audio hcs-8800 tylko ze tutaj to 500 zł ale do negocjacji ..
  13. Nie są to dalekie odległosci od mojego miejsca zamieszkania wiec w razie czego podjechac i uslyszec jak gra moge, lecz widze ze nie polecasz wiec juz wiem na czym stoje.. Pokoj 25m2 Cena do 450zł, lecz chciałbym aby to było w okolicach trojmiasta aby podjechac zobaczyc gdyz kupilem z tablicy.pl wieze Sanyo Dc 007c i okazało sie ze po kilkukrotnym otwieraniu CD nagle dzis rano sie popsuło i mieli Dyskami i nie chce wysunac sie na zewnatrz do tego gdy to działało jeszcze wczoraj to Płyty nagrywane na Audio niska jakoscia czy tez wysoka jakoscia nie odtwarzało poprostu, tak samo Mp3, A wieza łapie glosnosc tak naprawde od 10-12 Volume zamiast od samego poczatku, wiec mozliwe ze to potencjometr. Dlatego musze miec na odsłuchu i w miare mozliwy dojazd. Ale chetnie skorzystam z tego co mi polecisz do tych 450zł.
  14. Witam was , zastanawiam sie nad wieża Kenwood zaprezentowanej na obrazku poniżej , ciekawy wyglad niezłe kolumny lecz nie wiem nic na temat parametrów tej wieży oraz kolumn. Wiecie cos wiecej na temat tego sprzętu??, kolumny sa innego producenta z Angli. Czy nie jest za słaby do nagłosnienia 30m2?? O to sprzet : Kolumny KEF C-40 Amplituner R 42-L - tutaj akurat wiem ze to jest 240V, 50Hz, 90W CD DP 320 Prosze o pomoc!! Z góry pozdrawiam!
  15. Jestem posiadaczem mini wiezy sanyo Dc 007c rok produkcji okolo 2004-2006. Problem polega na tym ze wieza nie chce odtwarzac plyt cd ani dvd. Na poczatku myslalem ze to czulosc na plyty porysowane troche itp, jednak nowa kupilem i tez nie..nagralem audio a nie mp3 i tez nie...obilo mi sie o uszy ze moze to byc czestotliwosc nagrywania na mniejsza jakosc..pytanie tylko jaka??, jak nagrac aby odtwarzaloo jaka jakosc plikow aby odtwarzalo filmy... Pozdrawiam! O to moja wieza:
×
×
  • Utwórz nowe...