Skocz do zawartości

Misiek00

Uczestnik
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Misiek00

  • Ranga
    Debiutant
  1. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Witam ponownie ! Sytuacja wygląda tak - zamówiłem Pionka VSX 528 - stało się to faktem, więc proszę, miejcie litość dla mego wyboru Teraz poszukuję kolumienek - jak już wcześniej pisałem, chciałbym zacząć od kolumn stereo. Tak na początek. Później pomyślę o reszcie, ale chciałbym to tak rozegrać, co by mi na przyszłość sensowne fronty z nich zostały. Przeznaczyć mogę max 1000 zł. Z tego co wyczytałem, z tzw budżetówek Eltax Liberty 5+ prezentuje się nieźle, gdzieś wyczytałem ,ze Dali 105 i tak się bujam od opini do opini... Pomożecie?
  2. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Dzieki Panowie za wszelkiej maści komentarze - to wszystko na prawdę pomaga, czasem wumaszając na mnie konieczność głębszego szperania - ale to dobrze. Czuje, że mnie to zaczyna interesować...no ale nie o tym miało być... Onkyo poszło za 1075 zł - nie do mnie jednak, jak już wcześniej pisałem w tym układzie dopłacę do nowego Pionka VSX 528 - ale to dopiero po świętach lub nawet w Nowym Roku. Taki jest plan. No chyba, że się coś nadarzy na znajomym portalu okazyjnym Póki co znikam - życzac wszystkim Forumowiczom Wesolych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia !!!
  3. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Spoko luz - ja zostałem zwolniony z domowych obowiązków Szperam dalej No przyszedł czas na kolumny, po przeczytaniu posiadanych przeze mnie materiałów, recenzji - z tego co jest obecnie do kupienia ( chodzi mi dalej o sprzęt używany ) , w oko wpadły mi takowe: ELAC 105 MISSION M33I ELAC 207 ELTAX LIBERTY 5+ ELTAX LIBERT 5+ I teraz pytanie - jak to będzie grało, z licytowanym Onkyo NX-NR 609 Wiem, brzmi to okrutnie wirtualnie, ale sprawe sam sobie postwiłem w sposób takowy : jeśli wygram licytacje to staję się szczęśliwym lub mniej posiadaczem w/w Onkyo , a jak nie to lece w Pionka VSX 528 Jeśli wiecie coś o tych głośnikach , poprosze o komentarze P.S. Jeśli przeszkadzam w przedświątecznych przygotowaniach - wybaczcie :
  4. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Szukam właśnie opinii jak by to zagrało w stereo i jak na razie niewiele znalazłem Zawsze uważałem, że co nowe to nowe, gwarancja i te sprawy... Nigdzie nie zasuwam od 3 dni w wyrze leże bo mnie jakiś wirus dopadł - mam w końcu chwilkę czasu na poczytanie o sprzęcie. Swoją drogą przeglądam od wczoraj magazyny Audio odnośnie kolumn - mam wrażenie , że już kompletnie nic nie wiem
  5. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Siemka - nie spodziewam sie tłumów w Święta na forum , choć wielu zapewne wolałobyy posiedzieć przed kompem od siedzenia przy karpiu A teraz do sedna - aukcja sobie leci i na razie sie jej trzymam, ale pojawilo mi sie takie pytanie - to mnie bedzie kosztowac okolo 1000 - 1100 zl, czy nie lepiej doplacic 100 i kupic nowego Pionka VSX 528, z tego co widze ma te same funkcje co ONKYO? Wiem dużo tych pytan Pozdro
  6. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Pozostaje kwestia głośników - zarówno nowych i używanych jest na forach aukcyjnych bardzo dużo. Coś poczytam a w razie czego bedę pytać. Dzieki wszystkim za pomoc. Aukcja kończy się w poniedziałek, jak nie wygram dalej będę Was tu dręczyć
  7. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    No to orkietra, biore sie za tą aukcje W rezerwie jest jeszcze z opcją kup teraz Allegro
  8. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Po chwili poszukiwań, przeczytaniu recenzji zainteresowały mnie takowe modele wzmacniaczy : Harman Kardon AVR-255 - 1099 zł - brak USB :/ za to z wyglądu najbardziej mi się podoba , nie bedę przepisywać testu HK Denon AVR - 1912 - 990 zł Denon Onkyo TX - NR 609 - 1149 zł na temat tego wynalazku, niezwykle kuszącego , znalazłem bardzo wiele sprzecznych opinii, od zera do rewelacji Co sądzicie ? zbyt długo nie odświeżałem strony icon_razz.gif Ten Onkyo mocno mi po głowie chodzi , poczytałem onim trochę w nocy - i jak już pisałem , strasznie dużo sprzecznych opinii... mimo to kusi
  9. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Ciężko będzie ale zróbmy tak Ampli do 1100, Kolumny do 1000 Niekoniecznie Pioneer co pewnie ułatwi sprawę, choć nie ukrywam Pioneer widzi mi się najbardziej Jak zwykle brak kasiory komplikuje życie
  10. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Dzięki, choć niewiele z tego zrozumiałem :/ Choć jest to dla mnie kwestia bardzo istotna, bo wymyśliłem sobie, że jest to jedyny sposób na polączenie wszystkiego razem. Mam na myśli DYSK przez USB do TV, a TV przez HDMI z Amplem.
  11. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    CO do samego amplitunera, czy z pendriva obslugiwane są pliki FLAC? Wielkie dzieki za informacje, szukałem opinii na jego temat ale jakoś niewiele znalazłem - uspokoiło mnie to Teraz musze na coś o głośnikach poczekać. Jak już wspominałem mam w planie kupić jakieś 2 kolumny, tak na początek, póżniej bedę to jakoś rozbudowywać Opcja Pioneera VSX 1020 - z przyczyn nieobiektywnych padła :/ mianowicie nie ma pilota, mikrofonu kalibracyjnego, sprawa mi sie nie podoba - więc rezygnuję Macie jakies inne propozycje ampli , spełniejących wymagania? Sam oczywiście bedę się rozglądać.
  12. Prosze o pomoc w wyborze kina domowego

    Lepsze kino domowe niz laptop + creative 5.1 może i na stereo przyjdzie kiedyś czas To właśnie dylemat kino czy stereo - w ideale byłoby znależć kino, które radzi sobie w stereo Bedę wdzięczny za większą dawkę informacji na temat tego amplitunera Pozdro
  13. Witam Forumowiczow! Od pewnego czasu nosze się z zamiarem kupna kina domowego, z przeznaczeniem muzyka 50% i TV 50%. Ale może po kolei. Mam telewizor z podpiętym do niego dyskiem 2Tb, na którym mam trochę koncertów, filmów i muzyki. Do tego chce kupić amplituner + głośniki ( na razie 2 ). Z odtwarzaczem Blu Ray będę musiał poczekać. Interesuje mnie sprzęt używany. Na amplituner planuję przeznaczyć około 850 zł, na kolumny do 1000. Powierzchnia pokoju 20m2 Najciężej określić mi będzie rodzaj muzyki jakiej słuchamy – blues, rock ( Santana, Clapton, Sting, Elton John, Dire Straits, Pink Floyd), czasem cos mocniejszego jak np. ACDC, Metallica Funkcje jakich oczekuję od amplitunera – nie znam się na tym , ale jako, że zależy mi na tym by sygnał z dysku podpiętego do TV, był przekazywany do amplitunera – potrzebuję HDMI, fajny byłby port USB i obsługa Flac ale w tej cenie to chyba nie osiągalne, na radio internetowe też bym się nie obraził Wpadł mi w oko Pioneer VSX 1020 na znanym portalu aukcyjnym za 820 zl Reasumując – tą tematyką zacząłem się interesować kilka tygodni temu, przeczytałem kilka magazynów audio – roczniki ,20052006,2007 –jeden z moich znajomych uważa, że to były świetne roczniki jeśli chodzi o jakość sprzętu. Jednak nie mają HDMI co zgodnie z moim, nikczemnym stanem wiedzy, je dyskwalifikuje. Jeśli chodzi o kolumny – to już jestem kompletnie zielony Z góry dziękuję za pomoc
×