Skocz do zawartości

bojkar

Uczestnik
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

O bojkar

  • Ranga
    Debiutant
  1. odwarzacz cd do pioneera A-450R

    Kurcze RoRo dzieki za kolejna mocno wyczerpujaca odpowiedz, wiele mi pomogla! Masz buziaka za to :*
  2. odwarzacz cd do pioneera A-450R

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi, szczegolnie dla RoRo za wyczeprujaca. Musialy gdzies mi tematy uciec, juz szukam. Dzieki jeszcze raz. Co do sonego to jeszcze pytanie czy sa duze roznice dla laika miedzy 220, 330 a 370?
  3. Witam. Posiadam wzmacniacz Pioneer a-450r. Chce do niego dokupic jakies cd. Zaznaczam, ze nie jestem audifofilem. Chce na niego wydac 100, max 150zl (oczywiscie uzywany i najlepiej rowniez pioneer). Czy mozecie jakis polecic?
  4. PIONEER A-450R jakie klumny?

    Witam. Zakupilem kolumny KODA AV702f, jak tylko przyjda to napisze jak caly zestaw sie sprawuje.
  5. PIONEER A-450R jakie klumny?

    Witam. Jest to moj pierwszy post wiec witam wszystkich. Na wstepie przychodza do Was z zapytaniem. Ostatnio udalo mi sie kupic wzmacniacz Pioneera A-450R, teraz szukam do niego kolumn podlogowych. Przedzial kasowy tak max 700zl. Pokoj mam ok 20m^2 takze nie duzy. Nie jestem rowniez bardzo wymagajacym audiofilem, chce tylko czystej muzyki, nie musi pol osiedla ja slyszec. Z tego co sie rozejrzalem znalazlem 2 zestawy tonsila Lotus oraz Fenix II. Cenna Fenixow jest prawie 2x wieksza od Lotus czy idzie to w parze z jakoscia? Nie jestem zdecydowany na Tonsile jesli macie inne ciekawe propozycje chetnie wyslucham. Pozdrawiam
×