Skocz do zawartości

Oleczek

Uczestnik
  • Zawartość

    18
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Oleczek

  • Ranga
    Debiutant
  1. Monitor Audio BR6

    Dzieki za odp. Przenioslem sprzet do docelowego mieszkania i teraz gra znacznie lepiej na pow. okolo 28m2. Przynajmniej jesli chodzi o niskie tony. . Tak czy owak nadal bede szukac czegos co mi bardziej odpowiada. pozdrawiam
  2. Monitor Audio BR6

    Kolumny sa nowe a wzmacniacz i cdek kupiony juz ponad 0.5 roku temu. Tak tak to wszystko prawda bas jest gesty i sprezysty. Sam nie wiem czy uzywam odpowiedniej terminologii do okreslenia tego w czym rzecz:). Chodzi o to ze moze nie jest rozlany ale chcialbym aby byl bardziej zwarty czasami walnal kiedy sytuacja tego wymaga. No a jesli chodzi o muzykalnosc to niestety ta yamaha nie wypada zbyt dobrze. Gra mocno technicznie. Z odsuwaniem od scian kolumn caly czas sie bawie:). Dlatego wiec chcialbym sprobowac czegos nowego...tym bardziej ze na odsprzedaniu tego wzmaka moge zarobic. Tak wiec jesli jednak mozecie mi polecic jakis sprzet do tych kolumn to bede wdzieczny:) ps sr za blad w nazwisku;]
  3. Monitor Audio BR6

    Witam, Moj obecny zestaw to MA BR6+Yamaha A-S700+CA Azur 640v2. Wzmak i cdek kupilem w okazyjnych cenach po 1250zl uzywki na allegro. Dzialaja swietnie i nie mam do nich zastrzezen technicznych ale zastanawiam sie czy moge cos jeszcze wydobyc z dziweku na moich kolumnach. Zaznacze ze jest to moj nowy nabytek wiec nie chcialbym ich zmieniac. Pozatym wizualnie odpowiadaja mi nawet bardziej niz w 100%tach. No i moje pytanie do was osob ktore o wiele bardziej sa osluchane w przeroznych zestawieniach...Na co mozna wymienic wzmacniacz zeby uzyskac np bardziej zwarty sybstancyjny bas. Obecnie jest bardzo cieplo schodzi nisko i nie buczy ale jest delikatnie za bardzo rozlazly. Zaznaczam ze to mialaby byc zmiana kosmetyczna. No i jesli udaloby mi sie uzyskac troche wiecej melodyjnosci to tez bylbym zadowolony. Poszperalem troche w necie i np na hight-fidelity niejaki Wojciech Pucala poleca do MA BR6 NADy i Xindaki ja obecnie rozwazalem tez wzmak CA np 740 lub 640 lub 550. Nie ukrywam ze CA wizualnie podoba mi sie najbardziej no ale to kwestia drugozedna. Konkretyzujac juz pytanie. Ktory wzmak z tych 3 firm bedzie najbardziej odpowiedni i jaki model. Plap cenowy to okolo 3tys max. Jesli natomiast ktos ma jeszcze jakis pomysl to oczywiscie jestem otwarty na sugestie. pozdrawiam
  4. Yamaha a-s700 a kolumny

    Witam, nadal szukam kolumn ktore sprawilyby ze moj zestaw gra cieplej i plastyczniej. Sluchalem ostatnio Monitorow Rx6 lecz okazalo sie ze nie do konca mi pasuja. Duzo lepiej sprawdzily sie paradigmy monitor 7v5. I teraz moje pytanie. Czy Monitory z nizszej serii BR6 i RS6 pasowalyby do zestawu a jesli by pasowaly waszym zdaniem ktory z nich bedzie lepszy. Przypomnie ze zalezy mi na ociepleniu i uplastycznieniu odbioru dzwieku. Dodam rowniez ze BR6 RS6 i Paradigm 7v5 mam mozliwosc zakupu w cenie 2000zl. Pisze o tych wlasnie MA gdy w tutejszych testach maja opinie wlasnie cieplych i plastycznych. Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.
  5. Yamaha a-s700 a kolumny

    Problem polega na tym ze neo3 nie ma w zadnym salonie w bydgoszczy. Jeszcze bede odsluchiwal te rx6 i podziele sie wrazeniami. Dzis bylem jeszcze w innym salonie gdzie podlog swojego asortymentu polecali B&W 684. Wiec obecnie wybor stoi pomiedzy MA rx6 a B&W 684. Najgorsze jest to ze musze zaplacic 50 zl zeby tego posluchac;/.
  6. Yamaha a-s700 a kolumny

    Poszperalem troche w necie bylem w swoim zaufanym sklepie audio w bydgoszczy i nasunely mi sie pewne propozycje. Mianowicie Monitor Audio RS6 albo RX6. Jeszcze nie mialem okazji sluchac ale te pozycje przykuły moja uwage ewentualnie z czegos tanszego w promocji byly jamo bodajrze 407 za 1200zl(ponoc za ta cene rewela). Kolumn o ktorych pisal kolega niestety nie ma mozliwosci posluchac w zadnym salonie w bydgoszczy;/. Co sadzicie o takich opcjach??
  7. Yamaha a-s700 a kolumny

    Szczerze...nie przegladalem tych kolumn o ktorych piszesz. Nie ukrywam ze oprocz kryterium brzmieniowego chcialbym aby ladnie wygladaly. Rozejrze sie za tymi o ktorch piszesz. Oczywiscie jak bede mial okazje przeslucham. Wiec zabieram sie za szukanie i oczywiscie poradze sie jak cos wpadnie mi...na razie w oko...potem w ucho;]. Oczywiscie nadal jestem otwarty na inne propozycje. a no i zapomnialem dodac ze wchodza w gre tylko podlogowki. W przyszlosci bede chcial rozbudowac zestaw do jakiegos kina domowego. pozdr.
  8. Yamaha a-s700 a kolumny

    Zawsze jak o cos pytam na forum musze sie przypominac:P... Kiedy pisze 2 post juz ktos odpowiada;]. Tak wiec czynie to znowu. Naprawde cenie sobie rady kogos kto sie zna bardziej niz ja w tej dziedzinie i cokolwiek napiszecie bede wdzieczny. pzdr.
  9. Yamaha a-s700 a kolumny

    Witam! Obecnie posiadam wpisana wyzej yamahe cd CA 640 i kolumny jamo s606. Gra to przyzwoicie...ale! Chcialem zainwestowac w jakies kolumny z wyzszej polki w granicach okolo 4 tysiace...moze troche mniej-nie obraze sie:]. Slucham: nowych brzmien(smolik, hotel costes, faithles massive attack prodigy) sporo elektroniki(szeroko pejeci dj-e(minimal electro)) oraz nu-metalu, rocka(deftones coma). I teraz pytanie oprocz tego ze wiadomym jest to ze musze to odsluchac przed zakupem to u jakich producentow mam szukac i jakie modele mniej wiecej polecacie? Zastanawialem sie nad KEFami serii IQ lub jakimis B&W. Bede wdzieczny za odpowiedz. pozdr.
  10. Głośniki Jamo s606 w stereo

    Tez bylem zaskoczony. Ale obecnie yamaha 6060(kino domowe)+ps3(odtwarzacz plyt)+jamo s606 daja mi nieprzyjemne uczucie rwania siatkowania ciecia melodyjnosci pomimo ze selektywnosc jest znaczna. Nieprzyjemnie sie na tym slucha muzyki. Po pierwsze nie moglem zmeczyc w calosci plyty po 2 muzyka do mnie nie trafiala a byla gdzies z boku. A na CA wszystko bylo wywazone i przyjemne. Nic mnie nie draznilo. Tak wiec zostal mi maratz, Plusem jest to zee w salonie gdzie odsluchiwalem okazalo sie ze za miesiac okolo beda mieli kilka modeli w tym 6003 wiec tez sobie porownam.
  11. Głośniki Jamo s606 w stereo

    Dzis przesluchiwalem zestaw CA azura 640 i HK 980. Wzialem zestaw plytowy dosc zrownowazony-telepopmusic smolik Deftones Clade Vonstroke prodas faithless. Na pierwszy ogien poszedl HK. Dzwiek byl dynamiczny dostatecznie szczegolowy bas tez niczego sobie...Przesluchalem wszystkie plyty i bylem wiecej niz zadowolony. Potem przyszla kolej na Azura. Przelecialem przez wszystkie wymienione przezemnie plyty. I... harman wyszedl duzo bladziej. Zaznacze ze to sa moje indywidualne odczucia. Dzwiek byl rownie szczegolowy duzo mniej dynamiczny ale bron boze nie plaski...poprostu stonowany. Srodek i gora byl duzo bardziej uwypuklony niz w harmanie przez co odczuwalo sie wieksza melodyjnosc a bas byl cieplejszy i glebszy. No i tak jak wyczytalem w jakiejs recenzji azur pokazuje pazurki jak sie podkreci dzwiek na godzine 9. Co zwazywszy ze zostaje jeszcze 9 godzin zapasu mocy bardzo mnie zaskoczylo. Harman gral glosniej dopiero przy -30db w skali od 70-0. Jesli chodzi o wrazenia estetyczne. Harman prezentowal sie lepiej jesli chodzi o sam "dizajn" Ale cyfrowe podbicie tonow nie bardzo mi jednak podpasowalo. To wszystko sprawilo ze u mnie CA wygral. Jestem tylko ciekaw jak w tej klasyfikacji wypadlby maratz ktorego nie mialem okazji jednak przesluchac. Dodam ze testowalem sprzet na jamo s606. Pozdrawiam
  12. Głośniki Jamo s606 w stereo

    Rozumiem. Jak mi sie uda jakis stary model yamahy znalezc to 100% przeslucham. Allegro jest fajna opcja-zawsze mozna cos ciekawego znalezc ale starych urzywek boje sie kupowac wlasnie tam. Chcialbym najpierw posluchac co maja mi do zaofeowania. Melomanem nie jestem i zalezy mi poprostu na przyjemnym sluchaniu muzyki+ ewentualnie mozliwosci zrobienia jakiejs imprezy tym bardziej ze zbliza sie parapetowka:). Jutro jestem umowiony na odsluch maratza 6003 z jamo s606 zobacze co z tego wyjdzie i podziele sie wrazeniami. Jeszcze zostanie mi wtedy h/k 980 do porownania ale za ten odsluch bede musial jeszcze zaplacic 50 zl;/. CA dzieki wam udalo mi sie wykluczyc;). Pozdrawiam.
  13. Głośniki Jamo s606 w stereo

    3k za wzmacniacz i cdek, kolumny mam i wlasnie dlatego szukam odpowiedniego zestawu pod te S606. Niestety jestem z bydgoszczy a do wawy sie nie wybieram;(. No dobra...jak uda mi sie u mnie znalezc jakie z tych yamah to napewno poslucham. Ale schodzac na spowrotem na ziemie jesli mialbys brac pod uwage wzmacniacze ktore wymienilem+ jakies yamahy-nowe(do 3k za zestaw) to co bys mi polecil?
  14. Głośniki Jamo s606 w stereo

    W tej zdradliwosci cos faktycznie jest. Sluchalem harmana na jamo s506 i zagral fajnie...a dwa dni pozniej na cantonach juz jakos tak slabiutko. A co do yamahy to wcale jej nie skreslam tylko wszyscy mi ja odradzaja do tych wlasnie kolumn. Pytasz jakie kwoty wchodza w gre... mysle ze do 3k za zestaw. Sprzet moze byc urzywany albo lekko urzywany. Jest troche fajnych ofert na allegro tylko musze sie na cos zdecydowac i wtedy zaczac szukac. Teraz sklaniam sie ku H/K 980 ewentualnie maratz 6003. Tylko nie mam mozliwosci za darmo posluchac jak to zagra bo w saturnie nie maja S606 a w salonie gdzie maja harmana zycza sobie 50 zl za odsluch. Pieniadze zwracaja jak sie u nich cos kupi ale co bedzie jak mi sie H/K z S606 nie spodoba...? Jesli chodzi o moj obecny zestaw to wine za stereo wydaje mi sie ze ponosi ampi gdyz muza nadal wypada slabo melodyjnie jak podlacze do niego calkiem przyzwoite sluchawki AKG. Generalnie brakuje jej glebi srednich tonow i wlasnie tej melodyjnosci. Nie "przyciaga ucha" a kawalki ktore powinny byc melodyjne i rytmiczne jakos nie porywaja. Glosnikow nie chce zmieniac bo sa calkiem nowe a potem poprostu kupie jakies odpowiednie fronty jak juz bede mial dobre stereo. Jak jakies refleksje wpadna wam jeszcze do glowy to jestem otwarty na sugestie. Pozdrawiam
  15. Głośniki Jamo s606 w stereo

    Dzieki za wskazowki. O nadzie nie myslalem. Szczerze powiedziawszy nawet nie widzialem go w ofercie bydgoskich sklepow a jesli chodzi o Maratza i H/K to mam mozliwosc w saturnie przesluchac oby2 zestawy na kolumnach Jamo 506 i tu pojawia sie jeszcze jedno moje pytanie. Mianowicie-odsluchujac te zestawy na 506 ktore nie maja z boku tak jak 606 glosnikow niskotonowych bede mial wiarygodny oglad sytuacji, czy sluchajac 506 moge byc pewny ze 606 wypadna poprostu jeszcze lepiej??
×