Skocz do zawartości

zibra

Uczestnik
  • Zawartość

    42
  • Dołączył

  • Ostatnio

O zibra

  • Ranga
    Debiutant
  1. zibra

    słuchawki nauszne do 1000 zl

    Dzieki za propozycje. Zdecydowalem, ze lampa jednak poczeka, a miejsce wzmacniacza zajmie moonlight, ktory ponoc swietnie zgrywa sie z beyerkami. Pozyjemy, zobaczymy. W najblizszym czasie bede mial okazje obcowac z lampka WBA HP 03 reference, wiec tez bedzie to jakies porownanie.
  2. zibra

    słuchawki nauszne do 1000 zl

    kupilem beyery dt 880 pro. szukam wzmacniacza lampowego...
  3. witajcie planuje zakup nowych sluchawek. obecnie mam hd555. w kregu moich zainteresowan jest akg k701, beyerdynamic 880 pro, moze jakis model audiotechnica? grado wkluczam, bo potrzebuje sluchawek bardzo wygodnych. nie ma wiekszego znaczenia czy otwarte cz zamkniete. bedzie gralo z sony fa30es i xonar essence stx. oba zrodla sa neutralne, a nawet po jasniejszej stronie mocy powiedzialbym. generalnie preferuje piekna srednice, wokale, przestrzen i detalicznosc i wydaje sie ze tutaj akg bedzie faworytem, ale czy pasuja do chlodnego sprzetu? moze polecicie jeszcze jakies modele beyerdynamic, ultrasone, denon senn ktorymi warto sie zainteresowac? pozdrawiam
  4. zibra

    kolumny na zamowienie

    zaczalem od akustyka a skonczylem na studio16hertz:) po pierwsze wyslalem maile zarowno do jednego jak i drugiego wykonawcy: u akustyka cisza, u 16hertz odpowiedz nastepnego dnia i to jaka......czlowiek wie jak brzmi moj wzmak moj cd i kolumny, co w czym siedzi! opis niesamowity i propozycja wyprobowania kolumny w oparciu o przetworniki majace za zadanie poprawic to, czego brakuje. niezwykle szczegolowe, dlugie odpowiedzi na moje pewnie "glupkowate" pytania. jednym slowem jak na razie pierwszorzednie. po drugie - siedziba firmy znajduje sie w Tychach, ja mieszkam w Katowicach. korzysci z tego wynikajace sa oczywiste:) Jade na pewno posluchac proponowanych kolumn Gemini, a jak sie uda to wypozycze do siebie na pare dni. sa to podstawki oparte na srednioniskotonowym dynaudio, znanym z modelu totem model 1 signature i aluminiowej kopulce seasa. strasznie jestem ciekaw jak to zagra. jak bede wiedzial cos wiecej to postaram sie, obiektywnie jak bede umial opisac swoje wrazenia i porownania.
  5. zibra

    kolumny na zamowienie

    tak widizalem zarowno komentarze jak i czytalem opinie w klubie akustyka, klubie 16hertz itp:) po samych opisach i budowie kolumn moznaby wywnioskowac ze to sama superliga:) bede sie staral znalezc kogos kto ma taki sprzet w poblizu, bo jednak ryzyko wywalenia kasy na cos, co pozniej okaze sie "srednie" jest duze. tym bardziej, ze u mnie ustawienie kolumn moze sie odbywac tylko przez odstawienie od sciany do max 30clm a boki sa zamkniete przez sciane/szafke.
  6. zibra

    kolumny na zamowienie

    wszystko co mowicie rozumiem i nie mowie, ze te kolumny zagraja 100 razy lepiej niz firmowe. komponenty owszem powinny byc gwarantem jakosci dobrego brzmienia, ale sama konstrukcja moze takie rzeczy skutecznie popsuc. oczywiscie dziekuije za linki, ktore moglbym rowniez sam wyszukac, ale mi po prostu chodzi o takie porownania z firmowymi sprzetami. w koncu jezeli bym sie decydowal na kolumny powiedzmy akustyka na revelatorze czy iluminatorze scan speaka to koszt 2 zlozonych kolumn wynioslby kolo 5k zl. za te cene mam bardzo dobre monitory dynaudio, vienna acoustic, proac itp itd. chodzi mi raczej o to czy jest mozliwe takie porownanie i czy rzeczywiscie jakosc kolumn zbudowanych przez taka firme spokojnie dorownuje/przewyzsza topowe uznane marki. temat zreszta jest calkiem na luzie - nie zamawiam kolumn juz i teraz. wiem tylko ze na pewno bede wkrotce odsluchiwal kolumny ktore wymienilem wczesniej, bo w moim rejonie to zaden problem (vienna haydn grand, proac100. b&w cm5, elac bs244 w jednym miejscu), a kolumny na zamowienie to swietna alternatywa. mozna miec wplyw praktycznie na kazdy element i frajda jest zdecydowanie wieksza:). bardzo mnie ciekawi porownanie robionych kolumn do np ww markowego sprzetu.
  7. zibra

    kolumny na zamowienie

    podejrzewam, ze przy moich umiejetnosciach to "tansze" rozwiazanie mogloby okazac sie pieniedzmi wyrzuconymi w bloto:) wole zaufac fachowcom, szczegolnie przy budowie kolumn, gdzie wiedza i doswiadczenie wg mnie bardziej sie liczy niz przy skladaniu klocka typu wzmacniacz sluchawkowy itp. znasz akustyka ze slyszenia czy tez obcowales z jego produktami? kazda opinia mile widziana! !
  8. zibra

    kolumny na zamowienie

    dzieki za linki, na pewno ciekawe, choc u akustyka wszystko bardziej przejrzyscie wyglada i dobrze opisane. jestem szczerze zainteresowany takimi konstrukcjami
  9. zibra

    kolumny na zamowienie

    tez tak sadze, ale wlasnie ta firma robi dokladnie to wszystko o czym piszesz - byc moze nie odwiedziles strony wiec podam dla celow informacyjnych (w zaden sposob nie jestem z ta firma zwiazany i nie chce uprawiac kryptoreklamy) http://www.akustyk.com.pl/projekty.html mozna kupic same glosniki (wyjdzie jeszcze taniej) albo gotowa, zlozona kolumne. wyglada to wg mnie calkiem niezle, dlatego tak wypytuje kto mial z tymi produktami stycznosc.
  10. zibra

    kolumny na zamowienie

    mam zlozony sprzet, tylko jestem po prostu zainteresowany takimi konstrukcjami, nastawionymi na wysokiej klasy przetworniki,pomijajace caly marketing. to ma grac, a nie swiecic znaczkiem. nie nastawiam sie tylko na te firme, ale czytalem watek na sasiednim forum i jest ogolnie konstruktor zachwalany. niemniej sa to opinie glownie o podlogowkach. domyslam sie ze sporo osob robi DIY, ale tutaj calosc wyglada dosyc profesjonalnie, dlatego ciekaw jestem wiekszej ilosci opini. dlatego fajnie byloby poczytac odczucia osob majacych stycznosc z produktami tej firmy, lub innych, gdzie jakosc zastosowanych komponentow jest o wiele lepsza niz w budzetowych i lepiej kontrukcjach.
  11. zibra

    kolumny na zamowienie

    sek w tym ze chyba sie nie da
  12. zibra

    kolumny na zamowienie

    witam! od jakiegos czasu interesuje sie ww tematem, a dokladniej oferta firmy akustyk. przetworniki uzywane do takich konstrukcji sa wysokiej jakosci, ale czy to jest gwarantem wysokiej jakosci brzmienia? kusi mnie takie cacko, jakas zgrabna kolumienka podstawkowa, ale kompletnie nie mam odniesienia do "firmowych" konstrukcji. czy zagra to na poziomie kolumn za 2k czy na poziomie, nie wiem proacow 100, dynaudio vienn itp. (swoja droga udaje sie wkrotce na odsluch wymienionych kolumienek). czy ktos posiada wyroby tej firmy i moze sie podzielic wrazeniami? zakup, z tego co sie orientuje jest zakupem w ciemno, a to juz nie jest 500 zl:) pozdrawiam
  13. zibra

    uzywany cd - tanie i rozsadne brzmienie

    wiem zuczku, juz o tym rozmawialismy. oczywiscie ze cd to nie cudo, ale tez lepsze niz "cos tam" za 100zl. sam zreszta mnie namawiales do zakupu cd ogolnie, mowiac ze odczuje roznice miedzy komputerem. zakupilem i wiekszej roznicy, mimo starannego wsluchiwania sie i analizy nie widze:) oczywiscie kwotowo jak mowilem niewielki wydatek a wyglada zacnie wiec sobie postoi. tak jak mowicie bede sluchal sluchal sluchal, pobawie sie ustawieniami, nawet przeniose do pokoju z duzo lepsza mozliwoscia odsluchu (tam jednak nie moze sprzet stac:(). wszystko wyjdzie w praniu. dopiero zaczynam:) prosilbym jednak o odpowiedz na moj poprzedni post dotyczacy DACa i TRANSPORTOW. pozdrawiam!
  14. zibra

    uzywany cd - tanie i rozsadne brzmienie

    oczywiscie bede sluchal dalej, nie spieszy mi sie. poza tym i tak cd zostanie raczej, bo ladnie sie prezentuje a wydatek niewielki:) mam jeszcze jedno pytanie, bo nie za dobrze rozumiem pewna rzecz. w tej chwili asus jako karta dzwiekowa sam w sobie pelni role DACa. czytajac wiele artykulow o tych urzadzeniach slyszalem ze bardzo wazna role do DACa pelni transport. no dobrze ale o co tu chodzi, skoro mam puszczony sygnal z karty na wzmacniacz-->kolumny. sa tez zewnetrzne DAC jak musical fidelity v-dac i co wtedy? co oznacza transport dla takiego DACa? jaka jest roznica czy puszcze sygnal z integry z komputera do mf v-dac, a powiedzmy xonar--->v-dac. czy wtedy xonar robi jako dobry transport?? jaki jest sens w ogole dokupowania takiego DACA w tym przedziale cenowym do uzytku zamiast/razem z xonarem? i co dokladnie oznacza termin DOBRY TRANSPORT do DACa? z gory dziekuje za wyjasnienie i pozdrawiam
  15. zibra

    uzywany cd - tanie i rozsadne brzmienie

    panowie troche inicjatywy!! prosze o odpowiedzi, poniewaz determinuja one moje dalsze dzialania w sprawie sprzetu. po odsluchu stwierdzam znikome roznice miedzy cd a pc. czy wg was to wina innych elementow toru, wzmacniacza/kolumn/akustyki, czy tez jest mozliwa taka sytuacja gdzie oba urzadzenia sa ze soba porownywalne? pytam poniewaz moglbym pojsc w strone nowoczesnosci i zakupu porzadnego DACA itp. Jest to urzadzenie o wiele bardziej komfortowe w uzytkowaniu, odpada zakup plyt ktorych i tak nie mam za duzo itp itd.
×