Skocz do zawartości

mpawel5

Uczestnik
  • Zawartość

    45
  • Dołączył

  • Ostatnio

O mpawel5

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Olsztyn

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. mpawel5

    zestaw stereo do 8-9 tyś zł

    Mieszkasz w Gdyni. Tam masz dwa salony audio. Albatros i Kezard. Umow sie na odsluchy. Jak bedziesz wiedzial, co Ci sie podoba, to kontakt do S4home. Oni Ci wypozycza te zestawy do domu. Jak chcesz uzywki, no to wiadomo, ze wiecej latania.
  2. mpawel5

    Oddajcie nam s4ome

    A co sie stanelo? Ktos wyjasni?
  3. mpawel5

    Obraz Branży na forum

    Popieram kolegow piszacych wyzej. S4home duzo sie udziela, jego opinie sa ciekawe i zawsze poparte argumentami. Nie probuja wcisnac jakiegos produktu na sile. Nie spina sie w dyskusji. No i mozliwosc wypozyczenia tez dziala na plus. Q21 tez w miare ok.
  4. mpawel5

    Problem ze srednimi tonami.

    Sprawa oczywista, ze bede sprzet wypozyczal do domu. Najlepsza opcja i chyba jedyna, przy zakupie sprzetu za niemala kase(wg mnie niemala). Zrobie pojedynek pylonow z tannoyami. Kto wygra ten zostanie.
  5. mpawel5

    Problem ze srednimi tonami.

    Mysle caly czas.
  6. mpawel5

    Problem ze srednimi tonami.

    Pobawie sie akustyka. A na diamondy z pylona jestesmy ugadani gdzies za pol roku;). Dzieki za odpowiedz.
  7. mpawel5

    Problem ze srednimi tonami.

    Soul note sa300 nie rotel. Laptop podlaczony kablem usb.Zrodlo to pliki FLAC. No i czemu zwracanie uwagi na srednice jest audiofilskie?;)
  8. mpawel5

    Problem ze srednimi tonami.

    Zrodlem jest laptop. Ustawieniem bede musial sie pobawic. A oczekiwania mam spore(zmiana kolumn juz za jakis czas:)). Poprostu chcialem poznac opinie kogos bardziej doswiadczonego.
  9. mpawel5

    Problem ze srednimi tonami.

    Witam. Posiadam zestaw stereo: soul note sa300 oraz pylon saphire 25. Ogolnie jestem bardzo zadowolony z tego zestawu. Sprzet gra w pokoju 20m2. Jest to moj pierwszy taki zestaw. Moj problem dotyczy odbioru srednich tonow. Wysokie oraz bas graja, wg mnie, bardzo dobrze. Maja to "cos". Natomiast srednica jest poprawna, ale jakas taka bez ikry;). Nie wiem w czym rzecz. Czy moje ucho jest "felerne". Chyba najbatdziej slychac ta "zwyklosc" srednich tonow przy wokalach. Moze macie jakis pomysl czemu? Za kazda rade, sugestie bede wdzieczny.
  10. No to trzeba sie spinac, bo akurat zamierzam 25 zakupic za jakis czas.
  11. mpawel5

    Streamer

    No ok rozumiem taka argumentacje. Kazdy robi jak woli.😉
  12. mpawel5

    Streamer

    Moze zabrzmie jak nieuk, ale po co streamery jak laptop wystarczy? I wzmak z dobrym dac-iem.
  13. mpawel5

    Zestaw stereo do 9 tysięcy

    A co wspomniany przeze mnie wzmak nie wyglada ok?
  14. mpawel5

    Zestaw stereo do 9 tysięcy

    Sprzet do grania, niewazne jak gra, tylko musi wygladac. Dobre. Zobacz tego soul note. Wyglada elegancko.
  15. mpawel5

    Zestaw stereo do 9 tysięcy

    S4home dobrze radzi. Wyklaruj sobie ze 3 zestawy i posluchasz w domu. Najlepsze rozwiazanie. Ja bym sobie tego Cd darowal, a kase dal na wzmaka lepszego lub kolumny. Napewno mozesz jako zrodlo dac laptopa. Teraz pomalu juz chyba rzadza pliki. Nie wiem jak przy metalu sie sprawuje, ale ja mam soul note'a sa300. Ma dobry DAC i przedwzmacniacz gramofonowy niezly. Do tego jakies "rockowo-metalowe" kolumny;) plus laptop i rzadzisz.
×