Skocz do zawartości

Tomas72

Uczestnik
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Tomas72

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    wroclaw
  1. Czy to zadziała ???

    Serdeczne dzieki za wyczerpujaca odpowiedz Pozdrawiam
  2. Czy to zadziała ???

    Wielkie dzieki za odpowiedz Rozumiem ze bedzie mozna indywidualnie regulowac glosnosc tzn regulacja glonosci w tv nie wplywa na glosnosc ta wyjciu SPDIF ??? Na sluchwkach bedzie regulacja glosnosci za pomoca modulu Bluetooth Sorki jescze raz za lamerskie pytania
  3. Czy to zadziała ???

    Witam jestem tu nowy. Na poczatek chcialbym przeprosic jesli umiescilem tego posta w zlej kategorii ale zadna kategoria mi w 100% nie pasowala. Chilabym polaczyc zwykle sluchawki bezprzewodowo do TV ale w ten sposob aby nie wylaczac dzwieku w TV wiec wejcie sluchawkowe odpada, tak aby 2 osoby mogly ogladac tv jedna "normalnie" a druga przez sluchawki. TV ma tylko wyscie audio cyfrowe SPDIF i moje pytanie brzmi czy taki zestaw zlozony z 3 czesci z Aliexpress zadziala ?? https://www.aliexpress.com/item/Mini-3-5mm-Wireless-Bluetooth-4-0-Music-Receiver-Audio-AUX-Adapter-For-Car-Kit-Speaker/32837330287.html https://www.aliexpress.com/item/Black-Digital-Optical-Coax-Coaxial-Toslink-to-Analog-RCA-Audio-Converter-with-3-5mm-Jack-Port/32811523602.html https://www.aliexpress.com/item/OOTDTY-USB-Bluetooth-3-0-Wireless-Stereo-Audio-Music-Transmitter-For-TV-MP3-PC-Laptop/32834574677.html Czy nie bedzie kłopotu z "parowaniem" urzadzen i jaki bedzie opuznienie w stosunku do sygnalu z glosnikow telewizora ?? Pewnie pytanie wyda sie dla osob ta tym forum lamerskie ale moje doswiadczenie ze sprzetem audio nie jest za duze Pozdrawiam
×