Skocz do zawartości

matisz

Uczestnik
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

O matisz

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Czaplinek
  1. Witam, od razu przepraszam jeżeli dałem post złym miejscu, ale najbardziej pasowało mi tu do opisu. Chciałbym się spytać, czy ktoś miał do czynienia z gwarancją sprzętu kupowanego poza granicami naszego kraju? Chodzi mi o amplituner Harman Kardon 171s, niestety od niedawna zaczął występować problem z wyjściem od "right front" nie słychać nic w głośniku po podłączeniu inne wejścia działają normalnie. Kontaktowałem się z Amazonem (niemieckim ) tam gdzie kupowałem sprzęt ale oni napisali, że jedynie co mogą to zwrócić pieniądze bez wymiany lub naprawy urządzenia. Nie uśmiecha mi się to, bo udało mi się wyrwać na bardzo dobrej promocji, teraz bym musiał zapłacić o jakieś 40% więcej niż w momencie zakupu. Również odpisali mi, żebym skontaktował się z autoryzowanym serwisem Harmana Kardona w celu naprawy. W internecie znalazłem tylko jeden autoryzowany serwis https://www.jbl.com.pl/ , ale uzyskałem od nich odpowiedz, że sorry naprawiamy tylko sprzęty na gwarancji kupione u nas . Czy znacie może kontakt do jakiś zagranicznych lub polskich autoryzowanych serwisów w którym nie było by problemu z realizacją gwarancji ?. Pozdrawiam.
×