Skocz do zawartości

Władysław

Uczestnik
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Myślenice
  1. Dzień dobry, jestem tu nowy,ale czytałem ten wątek,bo też miałem problemy z tidalem. Wysłałem 2 zgłoszenia jedno po angielsku i jedno po polsku. Odpowiedz po angielsku dostałem chyba 3 dni później z nakierowaniem mnie abym właśnie zmienił dns, zrobiłem to i działa. Zgłoszenie po polsku, odpowiedz dostałem z tydzień później,ale nie dostałem instrukcji o tym aby zmienić dns, tylko wiadomość że mój problem został chyba zgłoszony do działu technicznego, więc podziękowałem,i napisałem że już wszystko jest okej. Teraz patrząc na Google Play to widzę że mnóstwo ludzi ma z tym problem,tidal powinien oficjalnie wysłać do wszystkich maila ze zmianą dns i było by po kłopocie,ale kto inny za to odpowiada nie ja ??.
×
×
  • Utwórz nowe...