Skocz do zawartości

eJan

Uczestnik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska
  1. Faktycznie! Widać dla mnie zbyt intuicyjne to było... 😕 Wchodziłem w ustawienia ogólne, ale tam w polu "Ustawienia pokoju" kliknąłem Edytuj zamiast nazwę/zdjęcie... 😆 Dzięki!!!
  2. Witam, ja zakupiłem R-N803D w maju 2019 i mam pytanie: w jakiej wersji firmware amplitunera i w jakiej wersji aplikacji MusicCast działało to co opisujesz powyżej, czyli automatyczna kalibracja YPAO obejmująca subwoofer i możliwość sprawdzenia/ustawienia parametrów w apce MusicCast??? U mnie w wersji: - R-N803D firmware v1.16 - MusicCast v3.40 korekcja YPAO wyłącza sygnał subwoofera i koniec 😞 Próbowałem kilka razy (głośniki A, B, A+B) i za każdym razem efekt taki sam: bez YPAO subwoofer gra, a z YPAO cisza... Zadzwoniłem w końcu do sprzedawcy (TopHiFi) i ten twierdzi, że to normalne: korekcja YPAO nie obejmuje suba i wyłącza wyjście SUB OUT. Oficjalny serwis Yamahy (AudioKlan) informuje że nie ma pojęcia jak to działa i odsyła do instrukcji obsługi (!)... Natomiast na stronach niektórych sklepów, w opisie R-N803D jest taka informacja: Ale po dwóch dniach poszukiwań w necie w trzech językach, w końcu widzę ślady, że przynajmniej kiedyś to działało! W jakimś review anglojęzycznym jest zrzut ekranu MusicCast z ustawieniami YPAO i opcją włączenia subwoofera - ja nie mam takich ustawień w aplikacji: To jak to w końcu jest???
×
×
  • Utwórz nowe...