Witam,
ja zakupiłem R-N803D w maju 2019 i mam pytanie:
w jakiej wersji firmware amplitunera i w jakiej wersji aplikacji MusicCast działało to co opisujesz powyżej, czyli automatyczna kalibracja YPAO obejmująca subwoofer i możliwość sprawdzenia/ustawienia parametrów w apce MusicCast???
U mnie w wersji:
- R-N803D firmware v1.16
- MusicCast v3.40
korekcja YPAO wyłącza sygnał subwoofera i koniec 😞
Próbowałem kilka razy (głośniki A, B, A+B) i za każdym razem efekt taki sam: bez YPAO subwoofer gra, a z YPAO cisza...
Zadzwoniłem w końcu do sprzedawcy (TopHiFi) i ten twierdzi, że to normalne: korekcja YPAO nie obejmuje suba i wyłącza wyjście SUB OUT.
Oficjalny serwis Yamahy (AudioKlan) informuje że nie ma pojęcia jak to działa i odsyła do instrukcji obsługi (!)...
Natomiast na stronach niektórych sklepów, w opisie R-N803D jest taka informacja:
Ale po dwóch dniach poszukiwań w necie w trzech językach, w końcu widzę ślady, że przynajmniej kiedyś to działało!
W jakimś review anglojęzycznym jest zrzut ekranu MusicCast z ustawieniami YPAO i opcją włączenia subwoofera - ja nie mam takich ustawień w aplikacji:
To jak to w końcu jest???