Skocz do zawartości

GameOverX

Uczestnik
  • Zawartość

    6
  • Dołączył

  • Ostatnio

O GameOverX

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dobra. Dzęki za wszystkie info. Jeszcze przemyśle zakup. Temat do zamknięcia
  2. Ok. To już wszystko kumam. Dzieki za douczenie, bo nie mogłem zrozumieć dlaczego niektórzy łączą dekodery czy konsole z dwoma sprzętami, które maja hdmi arc. A ostatnia sprawa. Czy do poniższego układu pokoju system 5.1 jest ok czy bardziej 2.1/2.0 by pasował. Czy to już tylko kwestia upodobań?
  3. Dzięki za wyjaśnienie to poszukam może czegoś innego choć budżet ograniczony do 2 tysiecy i chcialem przy okazji stare dvd zmienic na blu-ray bo konsole mam tylko tymczasowo. A już z czystej ciekawości, jak czytałem na innych forach o podłączeniach zestawów, to czy jak dekoder np. nc+ podłączony jest przez hdmi do tv, a telewizor podłączony jest przez hdmi do "kina" (oba urządzenia wspieraja arc i do tych wejsc kabel jest podłączony) to jaki jest sens dodatkowo jeszcze podłączać optykiem dekoder z "kinem" ?
  4. TV to samsung ue50ru7402, a myślę dokupić kino domowe SONY BDV-E6100. Jak wszystko będzie grało to ok. Bo czytałem właśnie, że niektórzy podpinaja jeszcze dodatkowo dekoder z kinem optykiem i chce wybrac odpowiednie podlaczenie aby dzialalo bez zbednych kabli, typu dekoder do tv i jeszcze do kina a w razie potrzeby potem przepinac kabel. Bo jaki jest cel podłączania dekodera dodatkowo optykiem do kina skoro juz idzie kabel hdmi z dekodera do tv, a potem z tv poprzez arc idzie do kina. TV z dekodera np nc+ nie nadaje chyba w takich formatach, zeby jeszcze dodatkowo to optykiem podpinac
  5. Witam. Zamierzam dziś jechać wybrać kino domowe i tak się zastanawiam czy te połączenie będzie ok, aby ze wszystkich sprzętów oraz zwykłej tv z anteny naziemnej dźwięk szedł na głośniki z kina. DVD, dekoder i konsole podłączam kablami hdmi do tv, a kino domowe podłączam pod hdmi ARC. Czy wszystko będzie dobrze grać? Czy muszę natomiast wybrać takie kino z większą ilością złącz hdmi, aby do niego podpiąć wszystkie sprzęty zamiast do tv? W ogóle czy jest jakaś różnica między takimi połączeniami? A może jeszcze inna konfiguracja będzie odpowiednia?
×
×
  • Utwórz nowe...